Fjordkraft Mobil har de mest fornøyde mobilkundene i Norge

– Dette er et resultat vi er virkelig stolt av. Jeg vil rette en stor takk til alle i Fjordkraft som står på for å gi kundene våre et best mulig mobiltilbud, sier Fjordkraft-sjef Rolf Barmen.
Mest for pengene
Fjordkraft Mobil topper listen med en snittscore for kundetilfredshet på 77,6, godt foran bransjesnittet på 71,4. På plassene bak Fjordkraft Mobil følger øvrige mobilselskap (77,0), det vil si mindre mobiloperatører som ikke har nok respondenter til å bli målt individuelt, og Talkmore (75,6). Fjorårsvinner Onecall er nummer fire.
Les pressemeldingen fra EPSI her.
– Det er gledelig å se at vi scorer høyt på alle faktorer som er målt. Vi har de mest lojale kundene og kundene opplever at vi virkelig gir verdi for pengene. Vi skal jobbe hardt for å ta vare på denne tillitten, sier Barmen
Største mobiloperatør uten eget nett
Fjordkraft lanserte mobilabonnement våren 2017 med et uttalt mål om å utfordre de etablerte mobilaktørene. Ved utgangen av tredje kvartal i år hadde Fjordkraft Mobil passert 92.000 abonnenter, og befestet posisjonen som Norges største mobiloperatør uten eget nett.
– Mobilsatsingen har vært en fantastisk reise. Vi har bevist at Fjordkraft Mobil er en attraktiv utfordrer, og at Fjordkraft som organisasjon har musklene som kreves for å lykkes i et marked med høy endringstakt, sier Barmen.
Eget ungdoms-abonnement
Kunder som også har Fjordkraft i stikkontakten får fordelspriser på mobilabonnement. Fra og med august er disse fordelsprisene også tilgjengelig for alle under 30 år, uavhengig av strømleverandør, gjennom ungdomssatsingen Fjordkraft Mobil Ung.
Målet er at Fjordkraft Mobil skal ha 125.000 abonnenter innen utgangen av 2020.
Nøkkelord
Kontakter
Jon Vaag EikelandKommunikasjonsrådgiver
Tel:+47 452 43 496jon.eikeland@fjordkraft.noBilder

Om Fjordkraft
Følg pressemeldinger fra Fjordkraft
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Fjordkraft på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Fjordkraft
Bare 1 av 5 vet hva «Norgesprisen» er27.5.2025 09:30:03 CEST | Pressemelding
– Politikerne forvirrer kundene når støttenivået omtales uten moms, sier Renate Larsen.
Fjordkraft Mobil har Norges beste kundeservice22.5.2025 11:08:47 CEST | Pressemelding
Fjordkraft mobil ble i går kveld kåret til vinner av KS Indeks Årets Kundeservice 2025 i kategorien telefoni.
Fjordkraft Bedrift satser i Sverige19.5.2025 10:08:18 CEST | Pressemelding
Under navnet Fjordkraft Företag utvides nå Fjordkrafts bedriftssatsing til Sverige.
Bruker KI og droner for å gjøre solenergi tilgjengelig for småbedrifter10.4.2025 15:12:06 CEST | Aktuelt
Fjordkraft Bedrift lanserer nå i samarbeid med SunPool landets første helhetlige solenergitjeneste for SMB-markedet. Med kunstig intelligens, droneinspeksjon og prediktivt vedlikehold blir solenergi enklere, rimeligere og tilgjengelig helt uten investering i eget anlegg.
Dette koster strømmen til julelysene20.12.2024 14:02:52 CET | Pressemelding
Julelys skaper en hyggelig atmosfære i vintermørket, men hvordan påvirker det egentlig strømregningen å lyse opp hus og hage?
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom