Fjordkraft Mobil har de mest fornøyde mobilkundene i Norge

Det viser årets EPSI-måling av mobilselskaper i privatsegmentet, som ble offentliggjort i dag.

Rolf Barmen og Fjordkraft-mobil har Norges mest fornøyde mobilkunder. Foto: Hanne Solheim.

– Dette er et resultat vi er virkelig stolt av. Jeg vil rette en stor takk til alle i Fjordkraft som står på for å gi kundene våre et best mulig mobiltilbud, sier Fjordkraft-sjef Rolf Barmen.

Mest for pengene

Fjordkraft Mobil topper listen med en snittscore for kundetilfredshet på 77,6, godt foran bransjesnittet på 71,4. På plassene bak Fjordkraft Mobil følger øvrige mobilselskap (77,0), det vil si mindre mobiloperatører som ikke har nok respondenter til å bli målt individuelt, og Talkmore (75,6). Fjorårsvinner Onecall er nummer fire.

Les pressemeldingen fra EPSI her.

– Det er gledelig å se at vi scorer høyt på alle faktorer som er målt. Vi har de mest lojale kundene og kundene opplever at vi virkelig gir verdi for pengene. Vi skal jobbe hardt for å ta vare på denne tillitten, sier Barmen

Største mobiloperatør uten eget nett

Fjordkraft lanserte mobilabonnement våren 2017 med et uttalt mål om å utfordre de etablerte mobilaktørene. Ved utgangen av tredje kvartal i år hadde Fjordkraft Mobil passert 92.000 abonnenter, og befestet posisjonen som Norges største mobiloperatør uten eget nett.

– Mobilsatsingen har vært en fantastisk reise. Vi har bevist at Fjordkraft Mobil er en attraktiv utfordrer, og at Fjordkraft som organisasjon har musklene som kreves for å lykkes i et marked med høy endringstakt, sier Barmen.

Eget ungdoms-abonnement

Kunder som også har Fjordkraft i stikkontakten får fordelspriser på mobilabonnement. Fra og med august er disse fordelsprisene også tilgjengelig for alle under 30 år, uavhengig av strømleverandør, gjennom ungdomssatsingen Fjordkraft Mobil Ung.

Målet er at Fjordkraft Mobil skal ha 125.000 abonnenter innen utgangen av 2020.