Fjord Line selger bil på Finn for kun 590 kroner!

Fjord Line går nye veier i kampen om sommerturistene til Danmark. Søndag legger fergerederiet ut en strøken Toyota Avensis til salgs på Finn.no for bare 590 kroner.
«MS Sommerlykke» kan bli din for bare 590 kroner gjennom Fjord Lines sommerkampanje som starter fra søndag. Foto: Fjord Line

Målet er hårete: Å få den best besøkte Finn-annonsen.

‹‹MS Sommerlykke›› kan bli din

«MS Sommerlykke», som bilen er døpt, spiller hovedrollen i Fjord Lines sommerkampanje, som rulles ut på TV-skjermene i disse dager. Prisen på bilen er satt til 590 kroner – identisk med prisen på Fjord Lines rimeligste bilpakker fra Norge til Danmark i sommer.

Salgs- og markedsdirektør Trine Lise Woldbæk i Fjord Line legger ikke skjul på at reiselivsbransjen er svært konkurranseutsatt, og at Fjord Line derfor mener det er viktig å skille seg ut.

– Med denne kampanjen ønsker vi å øke kjennskapen til produktet vårt og det faktum at Danmark fremdeles er en attraktiv feriedestinasjon. Det er jo deilig å være norsk i Danmark, og her gir vi noen heldige utvalgte ferieopplevelser de sent vil glemme, sier hun.

Godt synlig i tiden som kommer

I tillegg til stasjonsvognen, følger det med gratis reiser med bilen på Fjord Lines ferger i ett år, sommerferie og påskeferie i Danmark, samt langweekend før jul.

Woldbæk lover massivt trykk og synlighet i ukene framover.

Trine Lise Woldbæk, salgs- og markedsdirektør i Fjord Line: 932 45 298

Salgs- og markedsdirektør Trine Lise Woldbæk i Fjord Line. Foto: Fjord Line

Fjord Line ble grunnlagt i 1993 og er i dag Norges nest største fergerederi i internasjonal passasjer- og godstrafikk mellom Norge, Sverige og Danmark med en markedsandel på 20%. Selskapet har fire skip, opererer på fem fergeruter, sysselsetter rundt 700 årsverk og transporterer årlig i overkant av 1,3 millioner passasjerer. I tillegg til passasjertrafikk tilbyr selskapet også frakt av nyttekjøretøy og gods.