Faugstad og Tjentland fra Klepp Bueskyttere til EM Skive i Antalya den kommende uken

To skyttere fra samme klubb, Klepp Bueskyttere skal den kommende uken representere Norge i EM Skive som avholdes i Antalya, Tyrkia fra 31.05-06.06.2021. Anders Faugstad og Oddmund Tjentland skal begge skyte i klassen Compound Herrer.

Faugstad som kommer rett fra World Cup og treningsuke i Lausanne, Sveits, og Tjentland ankom Antalya igår. På mandag starter offisiell trening, og innledende runder skytes på tirsdag.

Faugstad har allerede fått to internasjonale konkurranser siden pandemiåret 2020, Tjentland reiser nå på sin første representasjonsoppgave siden 2019.

Vi ønsker begge skytterne lykke til med de siste forberedelsene og skytingen i konkurransen!