Farsund Tannlegesenter blir en del av Norges største tannlegekjede

Med et ønske om å bli med i en større faggruppering med fokus på fagkompetanse, har Farsund Tannlegesenter nå blitt en del av Colosseum Tannlege.
Foto: Colosseum Tannlege

En sterk merkevare i Farsund

Farsund Tannlegesenter med Karl Martin Loga i spissen er en kjent tannklinikk i Farsund. Her har du Karl Martin som som er spesialist innen endodonti (rotfylling), protetikk og bittfunksjon, i tillegg til allmenntannlegene Maren Strømsnes, Espen Strømsnes og Dorota Grdal.

Tannklinikken vil være slik som tidligere selv om klinikken blir en del av Colosseum Tannlege. Klinikken blir nå en del av en større gruppering, der fagkompetanse og faglig utvikling er i fokus.

Colosseum Tannlege satser på Sørlandet

Colosseum Tannlege er Norges største tannlegekjede og har på nåværende tidspunkt
ca 60 klinikker fordelt fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. På Sørlandet utøker  Colosseum Tannlege med nye klinikker i Arendal, Mandal og Farsund. Fra før har Colosseum 5 klinikker i Kristiansand.

– Kvalitet og kundeservice er helt sentralt i Colosseum Tannlege, og vi gleder oss til å gi sørlendingeneet bredt tannhelsetilbud. Vi ønsker å kunne tilby et bredt spekter av spesialister både lokalt og også med kort reiseavstand, sier Mia Grundstrøm,administrerende direktør i Colosseum Tannlege.

Høy kompetanse til regionen

Colosseum Tannlege fokuserer på kvalitet og fagkunnskap. Klinikkene i Arendal, Mandal, Farsund og Kristiansandvil tilby et bredt faglig tilbud av meget høy kvalitet til pasienter i denne regionen.

Foto: Colosseum Tannlege
Karl Martin Loga