Fana Sparebank justerer utlåns- og innskuddsrenter

Norges Banks heving av styringsrenten og stigende pengemarkedsrenter medfører at Fana Sparebank har besluttet å sette opp utlåns- og innskuddsrenter med inntil 0,50 prosentpoeng. Det forventes at Norges Bank gjennomfører ytterligere rentehevinger utover i året og videre i 2023. De nye betingelsene vil bli gjort gjeldende fra 22. august for nye lån, og fra 5. oktober 2022 for eksisterende lån og 19. oktober for innskudd. Alle kunder som får renteendring, vil motta informasjon enten i brev eller ved informasjon i nettbanken.

Fana Sparebank justerer utlåns- og innskuddsrenter27.9.2022 09:53:08 CEST | Pressemelding

Norges Banks heving av styringsrenten og fortsatt kraftig økning i pengemarkedsrentene medfører at Fana Sparebank har besluttet å sette opp utlåns- og innskuddsrenter med inntil 0,50 prosentpoeng. Det forventes at Norges Bank gjennomfører ytterligere rentehevinger utover i året og videre i 2023. De nye betingelsene vil bli gjort gjeldende fra 26. september for nye lån, og fra 8. november 2022 for eksisterende lån. Innskudd justeres fra 22. november. Alle kunder som får renteendring, vil motta informasjon enten i brev eller ved informasjon i nettbanken.

Fana Sparebank justerer utlåns- og innskuddsrenten27.6.2022 13:41:26 CEST | Pressemelding

Norges Banks heving av styringsrenten og stigende pengemarkedsrenter medfører at Fana Sparebank har besluttet å sette opp både utlåns- og innskuddsrenten med inntil 0,50 prosentpoeng. Det forventes at Norges Bank gjennomfører ytterligere rentehevinger utover i året og videre i 2023. De nye betingelsene vil bli gjort gjeldende fra 27. juni for nye lån, og fra 09. august 2022 for eksisterende lån og innskudd. Alle kunder som får renteendring, vil motta informasjon enten i brev eller ved informasjon i nettbanken.