KitchenAid

Få mer ut av ingrediensene med KitchenAids Artisan K400 Blender

Evnen til å vite forskjellen mellom de små nyansene av tekstur; myk mot luftig, eller skummet versus glatt er bare en av tingene KitchenAid har begynt å se som kjenneteng på sine lidenskapelige matlagere. Det er disse kjennetegnene som er inspirasjonen bak KitchenAids K400 Blender.

Blendere har ofte holdt tilbake kulinarisk kreativitet ved å produsere inkonsekvente strukturer og skuffende smak. K400 gjør det motsatte, slik at du kan gå fra det trygge til å prøve det eventyrlystne. Her på KitchenAid vet vi at du, matlageren, ønsker å utvikle inspirerte nye kreasjoner; kjøkkenet er ditt verkstedet, og oppskriftene er dine mesterverk.Ta deg an nye utfordringer på kjøkkenet og få mest mulig ut av hver eneste ingrediens. Du vil ikke lenger bli holdt tilbake av verktøy som ikke oppfyller forventningene dine. Tilgjengelig i KitchenAids berømte brede utvalg av farger, fra Candy Apple Red til Pebbled Palm, og laget med en solid, støpt metallsokkel, støpt metallskive og elegant design, blir K400-blanderen et fantastisk tillegg til kjøkkenet ditt - og en perfekt sammenkobling for din Stand Mixer. Endelig en blender som kan holde tritt med fantasien din.

Men ikke la deg lure. KitchenAid K400 er så mye mer enn en blender. Fra sauser til pålegg, smoothies, salatdressinger og videre, K400 er laget for å inspirere kreative matlagere som deg. Hvordan kan vi være så sikre? Miks alle ingrediensene enkelt med en kraftig blandingsvirvel laget av KitchenAids profesjonelt utformede 3-delte blendersystem: et unikt asymmetrisk blad som mikser i fire vinkler, et ribbet design som bretter innholdet inn i bladet, og den adaptive motoren som registrerer innhold og vedlikeholder optimal hastighet på alle ingredienser. Den unike Soft Start®-funksjon starter motoren med en lavere hastighet for å trekke mat inn i bladet og øker raskt til den valgte hastighetsinnstillingen for å unngå sprut.

Lag dine mest smaksrike kreasjoner med 3 forhåndsinnstilte oppskriftsprogrammer: iskrem, isete drinker og smoothie. Trenger du enda mer presisjon? Kontroller smak og tekstur for å passe til din personlige preferanse med 5-trinns variabel hurtigvalg.

Oppdag enda flere muligheter med K400 blender tilbehør (selges separat): 1L Citrus Press, 500 ml Personal Blender Jar og 200 ml Small Batch Jar. De to forskjellige kapasitetskruene betyr at enten du vil ha en smoothie på farten eller du bare pisker opp nok pesto til et enkelt måltid, har KitchenAid blenderen din det du trenger. De er til og med utstyrt med forseglbare skru-lokk for enkelhets skyld.

K400-mikseren er designet for å takle selv de tøffeste ingrediensene for å hjelpe deg med å lage enda deiligere mat.

Ida Törnqvist
BCW Oslo
ida.tornqvist@bcw-global.com

Om KitchenAid

KitchenAid

OM KITCHENAID

Helt siden introduksjonen av den legendariske kjøkkenmaskinen i 1919 og den første oppvaskmaskinen i 1949 har KitchenAid bygd på arven fra disse ikonene og skapt en komplett produktserie som er designet for de med en lidenskap for matlaging. I dag tilbyr KitchenAid tilnærmet alt et velutstyrt kjøkken trenger med en produktserie som inkluderer alt fra kjøkkenredskap til gryter og panner, kjøleskap og visper til vinkjellere. I 2019 feirer vi 100 år. KitchenAid er del av Whirlpool-konsernet, som er verdensledende innen hvitevarer med ca. 21 mrd. dollar i årlig salg, 92 000 ansatte og 65 teknologi- og forskningssentre i 2018. Selskapet markedsfører Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit og flere andre store navn i nesten alle land i hele verden. Whirlpools europeiske hovedsete ligger i Pero i Italia. For mer informasjon om KitchenAid, vennligst besøk www.kitchenaid.eu.