Ezzari slipper nye låta "Store Løven"

Ezzari er tilbake til der han startet med nye låta ute i dag

Ezzari er tilbake til der han startet – de som fikk opp øynene for Adam Ezzari i forbindelse med låtene “Blå lapper” og “Engler” kommer ikke til å bli skuffet. Nye singelen Store Løven reflekterer opplevelser fra hans liv og er en rolig og personlig låt fra Adam som forteller historien om en ung gutt med ambisjoner fra “hooden”. “Store løven” er skrevet og produsert i Stockholm sammen med JNS og blir den tredje singelen fra den kommende EPen.

“Livet har opp og ned-turer, men det er viktig å holde hodet oppe, og hvertfall i mitt tilfelle, huske at Gud har en plan for oss. Jeg tror og håper mange kan relatere til det jeg snakker om, jeg er tross alt bare en helt vanlig gutt fra Oslo sør.” - Adam Ezzari

Med over 10 millioner streams på Spotify og over 1 million visninger på Youtube har Ezzari virkelig satt navnet sitt på kartet etter en solid debut i 2017. Etter debuten har han gitt ut 11 singler og gjort en hel del konserter og var en del av NRKs podcast Andregenerasjonen.

eMMa ute med ny låt "Million"!5.6.2020 10:57:27 CESTPressemelding

Snart 12 år gamle eMMa er tilbake med ny musikk og slipper nå både låt og musikkvideo. eMMa slapp i 2016 låten «Engler i sne» og i 2018 «Fått deg på hjernen», som begge har millioner av avspillinger på YouTube og Spotify. I 2019 slapp eMMa også låten «Happy». Den nye singelen «Million» har en moderne pop-sound, og eMMa får vist at hun er en lovende stjerne blant de norske artistene. Emma Gunnarsen er fra Trofors i Nordland, der går hun på Grane barne-og ungdomsskole. Hun bor sammen med mamma og pappa, og de to brødrene Marcus & Martinus. Emma elsker å opptre og underholde, en kreativ jente med masse energi. Med 230K følgere på Instagram, 150K følgere på Tiktok og 70K subscribers på YouTube, har eMMa allerede bygd opp en stor plattform til tross for sin unge alder.. Hør Million her Følg eMMa: Instagram | TikTok | YouTube

El Papi slipper sin første singel etter braksuksessen med “Sykerpleierinnen (Sykehuset 2020)”5.6.2020 09:42:38 CESTPressemelding

Etter sin braksuksess med ‘Sykepleierinnen (Sykehuset 2020)’, som for tiden er den mest avspilte norskspråklige sangen i både Norge og Sverige, kommer El Papi sin første singel ‘Midsommarnatt’. Singelen er en sommerlåt i lik stil som ‘Sykepleierinnen’, denne gangen på svensk, og spiller på den svenske «Sankthans»-tradisjonen midsommar. - «Det har vært helt sykt å se hvor bra ‘Sykepleierinnen’ har gjort det i både Norge og Sverige, så jeg fikk idéen om å lage en sommerlåt på svensk i samme stil. Dette er min første singel!» - El Papi HØR EL PAPI - "MIDSOMMARNATT" HER Låten har en feel-good, romantisk sjargong og skal kunne nytes av alle, med fengende melodier og en tekst om den evigvarende midsommarnatten. El Papi har markert seg som en av de raskest voksende artistene i Norge med over 65 millioner streams og 10 000 følgere på Instagram på to år. El Papi slapp torsdag 2. april en russelåt kalt «Sykepleierinnen», skrevet for å hedre helsevesenet sammen med russebussen «Sykehuset 2020». I