Ezzari slipper ny sang "Læg (Lacag)" sammen med Jonas Benyoub

Etter en musikalsk nede-periode står nå Ezzari klar med et hyppig releaseløp utover 2019

Med over 10 millioner streams på Spotify og over 1 million visninger på Youtube - har Ezzari  virkelig satt navnet sitt på kartet etter en solid debut i 2017. Etter debuten har han gitt ut 9 singler, hatt en rolle i den globale suksessserien SKAM, gjort en hel del konserter og var en del av NRKs podcast Andregenerasjonen. Den unge gutten holder seg opptatt og er nå satt for sin neste singel "Læg (Lacag)", som har gjort sammen med Jonas Benyoub.

Etter en nede-periode i 2018 der Ezzari ikke lagde musikk på over et halvt år, har han nå massevis av musikk fremfor seg i 2019 og det ser ut til å bli hans beste år hittil.

Ezzari forteller:

“I 2018 hadde jeg en lang nede-periode, der det sto veldig stille, og jeg lagde ikke noe musikk på over et halvt år. Så planla jeg og Jonas Benyoub sammen med Def Jam en tur til Amsterdam for å gå i studio med noen nederlandske produsenter. Jeg husker at dagen før vi dro var jeg såå nervøs, fordi jeg enda ikke var i «form» og ville ikke fra helt til Amsterdam for å kaste bort tid, haha. Men så kom vi oss ned dit, og jeg lagde masse bra musikk, og siden da har jeg vært varm og masse i studio! DEILIG! Jeg og Jonas har snakket om å lage låt sammen siden 2016, så det har på tide!

Låta "Læg (Lacag)" handler ikke om det at vi har masse penger og flexer det, som mange kanskje tror av å lese tittelen, men låta handler om at vi er ute å jobber for pengene, hver dag. Ikke for å bruke det på biler og slik, men for å bruke det på ting som teller. Familien vår og de som står oss nære.

Jeg mener det er en gatebanger men samtidig er det en skikkelig klubblåt som jeg håper mange er klare til å danse og lagde kaos til! JEG VIL BARE HA LÆG!”

Etter sessionturen til Nederland løsnet proppen og Adam har holdt seg voldsomt opptatt i studio den siste tiden og står nå klar med et hyppig releaseløp utover 2019 – som musikalsk er en god mix av gate bangers og hits! Først ut er “Læg (Lacag)” feat. Jonas Benyoub slipps langfredag 19 april sammen med en musikkvideo, stappet full av squad, maxi scooter og gatelook. Læg blir etterfulgt av bangeren “Wifey” som er fokuslåt mot sommeren, som slipps i begynnelsen av mai.

Connect with Ezzari:

FacebookInstagram |Youtube

Ny musikk fra Ylva, Beck, CLMD, Katy Perry med flere.18.10.2019 12:49:20 CESTPressemelding

Stjerneskuddet Ylva er tilbake med ny singel! https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/clmd-og-tungevaag-har-teamet-opp-pa-deres-nye-singel-dance?publisherId=6987388&releaseId=17872898 CLMD og Tungevaag har teamet opp på deres nye singel «DANCE»! Beck ute med nye singelen "Uneventful Days" Øystein Hegvik kan stolt krone seg med tittelen “vinner av Idol 2018” etter å ha blitt stemt frem som seernes favoritt. Hans forrige singel "Before I Go" har passert over 4 millioner streams siden den ble sluppet og Øystein er i dag klar for å slippe sin nye låt “Dancing When You're Gone”. “Dancing When You’re Gone” er en majestetisk ballade som forteller historien om å la de negative tingene være igjen i fortiden og se framover. Låten drar assosiasjoner til Lewis Capaldis hjerteskjærende tekster og melodiske landskap, og er det perfekte soundtracket til høsten. Katy Perry slapp låta “Harley’s In Hawaii” på onsdag, se den kule videoen her. Katy er om dagen i studio og skriver på nytt material. Vi k

Nyhetsbrev fra Universal Music11.10.2019 11:38:04 CESTPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev fra Universal. Ruben er ute med ny musikk og klar for Senkveld! Nick Strand og Mio med en helt ny versjon av hiten "Can't Get Over You" Tracklisten til filmen Charlie's Angels er nå ute. Albumet inneholder elleve låter hvor man finner artister som blant annet Ariana Grande, Nicki Minaj, Alma, Donna Summer, Stefflon Don og Danielle Bradbery og slippes 1. november. Filmen har premier på norske kinoer 29. november. Denne uken kom den fantastiske videoen til Halseys låt "Graveyard". Videoen er regissert av Anton Tammi og billettene til konserten i Oslo Spektrum er ute for salg nå. Britiske YUNGBLUD (Dominic Harrison) har teamet opp med Dan Reynolds fra Imagine Dragons på den nye låten "original me". Låten er skrevet av Harrison og Reynolds og blir å finne på YUNGBLUDS EP the underrated youth som slippes 18. oktober. "fortjent" er første låt ut fra Ka2s kløbbete alias Kløbb Ka2, et klubbkonsept skreddersydd for lange lørdagskvelder på dansegulvet – med be

Nick Strand og Mio med en helt ny versjon av hiten "Can't Get Over You".11.10.2019 08:53:49 CESTPressemelding

Nick Strand og Mio har laget en helt ny vri på låten "Can't Get Over You" i samarbeid og med full støtte fra Ice-teamet. Dette var Norges mest spilte radiolåt i 2000 og 2001. Teksten i låta kan gjenspeile det mye omtalte forholdet mellom Mikkel Christiansen og Anniken Jørgensen. Anniken ga ut en bestselgende bok som omhandlet bruddet med Mikkel, og om at hun ikke har kommet over han. «Vi laget en video med Ulrikke Falck ved sist låtslipp (Stuck On You), men så tenkte vi at teksten i denne låta passet godt med historien til Anniken. Kult å samarbeide med henne om å lage noe som såpass mange har et forhold til, både gjennom boken hennes og ikke minst egne erfaringer.» Niklas Strandbråten aka Nick Strand var fra 2016 til slutten av 2018 en del av Seeb, som i 2018 hadde over 2 milliarder streams på Spotify. Suksessen med en mange av låtene i Seeb førte til at de i 2017 gjorde en rekke store samarbeid med artister som Skip Marley, Dagny, Justin Bieber, David Guetta, Sia, Pink og Mick Jagger