Endelig ny musikk fra Sam Smith - Love Me More!

Grammy, BRIT, Golden Globe og Oscar vinneren Sam Smith er i dag ute med den nye låten "Love Me More".

"Love Me More" er et ærlig innblikk i Sams eget forhold til seg selv på en reise gjennom selvoppdagelse og jakten på lykke. Nok en gang leverer Sam en nydelige vokal og gjenforenes med sine langsiktige samarbeidspartnere, norske Stargate og Jimmy Napes.

Videoen er regissert av Luke Monaghan (Too Good At Goodbyes, Writing`s On The Wall) og viser Sams historie om frigjøring og glede, satt i hjertet av London.

Sams debutalbum In The Lonely Hour var det bestselgende debutalbum gjennom tiåret, og siden debuten er det solgt 33 millioner album, 227 millioner singler og 40 milliarder streams. Gjennom karrieren har de blitt tildelt blant annet én Oscar, én Golden Globe-pris, fire Grammys og tre BRIT-priser. I tillegg til alt dette gikk deres forrige album Love Goes (2020) 3x Platina i Norge.

"Love Me More" markerer begynnelsen på det som kommer til å bli enda et bemerkelsesverdig kapittel for Sam.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra IMERIKA, Ingebjørg Bratland, Def Leppard, Jada, Rambow, Sean Paul og Joakim Berg!27.5.2022 10:52:44 CEST | Pressemelding

Wanna Party? med IMERIKA Ingebjørg Bratland slipper "I huset med deg". Ein hyllest til kjærleiken og til savnet. Rambow slipper en sommer banger med Monir Baws - Ooh Wee M.I.A. er ute med singelen "The One", og den britiske artisten slapp også musikkvideoen til låta i dag. Dette er hennes første solomusikk på fem år. M.I.A. fikk sitt gjennombrudd med albumet Arular i 2005 og to år senere slapp hun albumet Kala som blant annet inneholdt hitsingelen "Paper Planes". Den globale stjernen Jonas Blue slipper sommerlåten “Perfect Melody”, skrevet sammen med britiske Julian Perretta. “Perfect Melody” er den nyeste singelen fra hans kommende album Together. Rock and Roll Hall of Fame bandet Def Leppard slipper albumet Diamond Star Halos med femten nye låter. Prosjektet markerer bandets første nye utgivelse siden albumet Def Leppard som ble sluppet i 2015. EMI UK markerer signeringen av duoen Chappaqua Wrestling med utgivelsen av singelen “Full Round Table”. Låten er en introduksjon til det nye

Wanna Party? med IMERIKA27.5.2022 08:00:00 CEST | Pressemelding

IMERIKA har hatt et travelt år siden fjorårets deltagelse i Melodi Grand Prix. Hun spilte to fabelaktige konserter på by:Larm og har slupppet flere singler. Hun tok seg heller ikke pause på nyåret da hun i januar slapp EP’en My Name Is Erika. Nå er hun aktuell med sin nyeste singel “Wanna Party”, som slippes i morgen. Låten er skapt for alle som har en festbrems inni sitt eget hode og en hyllest til alle som alltid inviterer andre med ut. Om låten har IMERIKA dette å si: Da æ va på mitt mørkeste (en av dem:D) sleit æ ekstremt med relasjona. Uansett ka, følt æ mæ aldri invitert eller ønska der om æ ble det, og hver sosial setting ble en indre drakamp. Hadd heldigvis tidenes gjeng rundt mæ, som dro mæ med og invitert mæ ut uansett kor mang gang æ brøyt sammen eller gjemt mæ i skogen under et flashback. Skål! Vært stuck på sofaen i over 4 mnd med brekt ankel:) rip:) Tre operasjona, 4. etasje, hund og masse ulykke, men prøve no å lær å gå igjen. Har fått tidenes jernfot, da. Skrev låta med