En terrengløpers drømmesko - Craft footwear AW20

Run where the wifi is weak. Legg løpeturene til steder hvor ingenting kan forstyrre tankene dine, og løp i sko som tåler det nordiske landskapet.

En terrengløpers drømmesko.

Nordic Fuseknit Hydro Mid er en terrengløpesko med et praktisk høyt skaft som gir beskyttelse og holdbarhet for tøffe terrengoverflater uten å ofre komforten når du er på veien. Med slitesterk bekyttelse mot elementene og suveren demping, er sluttresultatet en sko som gir deg overlegen komfort.

Skoen er utviklet med tanke på alle aspekter av de nordiske elementene. Fusknit - færre sømmer, mer komfort. Fuseknit kombinerer sømløs strikketeknologi med strategiske sømmer for en myk og smidig konstruksjon - derav navnet Nordic Fuseknit.

ImageSko
Foto: Nordic Fuseknit er vannavstøtende og klar for nordisk vær.

Nordic Fuseknit Hydro Mid`s mange egenskaper.

• Konstruert strikket overdel med innvendig membran som gjør skoen vannavstøtende og  isolert.

• Høy toppstrikk holder vann og smuss ute, og gir optimal beskyttelse.

• Organisk strukturert trekantet mønster på yttersålen gir trekkraft og fleksibilitet, mens hælputen tillater avkobling for vektfordeling gjennom stegene.

• Polstret CMEVA skum, mellomsåle med skulpturell hælforlengelse for myk landing med hælen, kombinert med spor presset inn i sideveggene for fleksibilitet og redusert vekt.

skoFoto: Nordic Fuseknit Hydro Mid, løp i skogen.

• Snøring med stopper.

• Vekt UK8 367.5g (Herre) Vekt UK5 306g (Dame)

• Dropp 9.5mm

FuseknitShoeFoto: Herremodellen til Nordic Fuseknit.

Developed with the Nordic elements in mind

Velg mellom to ulike farger til dame og herre.

Se mer på www.craft.no.

Nordic Fuseknit