En bedre og mer komplett løsning til regnskapsbransjen og bedriftsmarkedet

Regnskap Norge inngår strategisk samarbeid med DIBkunnskap.
Administrerende i Regnskap Norge, Christine Lundberg Larsen, med daglig leder i DIBkunnskap, Karina Larsen.

Regnskap Norges medlemmer og kunder i regnskapsbransjen jobber i et komplekst landskap med hyppige regelendringer og krav til oppdatering.

Bransjeforeningen Regnskap Norge og DIBkunnskap vil med samarbeidet komplettere og styrke hverandres tjenester og produkter – og med det kunne tilby regnskapsbransjen og bedriftsmarkedet gode, helhetlige løsninger.

Kurstilbudet fra Regnskap Norge og oppslag- og arbeidsflytverktøy fra DIBkunnskap, vil gjøre medlemmer og kunder godt rustet til å møte behovet for oppdatering og ulike problemstillinger i hverdagen.

– Det finnes aktører med lignende løsninger, men få vil kunne matche bredden og kvaliteten i det vi nå kan tilby, uttaler administrerende direktør i Regnskap Norge, Christine Lundberg Larsen, som er godt fornøyd med samarbeidsavtalen.

– Gjennom samarbeidet vil vi utfordre hverandre med mål om å utvikle stadig bedre kurs, verktøy og oppslag. På sikt vil vi også kunne utvikle nye produkter sammen, sier Lundberg Larsen.

De to aktørene mener samarbeidet vil styrke begges posisjon i markedet.

Regnskap Norge har markedets bredeste utvalg av nettkurs innen regnskap- og økonomifag, og tilbyr flere kompetanseprogram innen lønn & HR, rådgivning, ledelse og forretningsutvikling.

DIBkunnskap leverer oppdaterte oppslag- og rådgivningsverktøy for effektiv arbeidsflyt for regnskapsbransjen og bedriftsmarkedet.

Kontaktpersoner:

Administrerende direktør i Regnskap Norge, Christine Lundberg Larsen, +47 452 11 552

Daglig leder i DIBkunnskap, Karina Larsen, +47 954 07 079