eMMa ute med ny julesang

eMMa er 11 år og elsker å opptre og å underholde

I dag slipper eMMa sin nye julelåt “Det er jul”, en julesang proppfull av energi som er laget for å skape ekstra god stemning i juletiden.

eMMa er en 11 år gammel kreativ jente som elsker å opptre og underholde. I eMMas univers er det mye glede, latter og energi. Hun elsker å danse, tegne og spille inn TikToks. I 2016 slapp hun låta “Engler i sne” og i 2018 fikk vi poplåta “Fått deg på hjernen”, før hun fulgte opp med «Happy» tidligere i år. Alle tre låtene har til sammen flere millioner avspillinger på Spotify og YouTube.

Emma Gunnarsen er fra Trofors i Nordland. Der går hun på Grane barne-og ungdomsskole og bor sammen med mammaen og pappaen sin, og de to brødrene Marcus & Martinus.

Hør "Det er jul" her!

Frozen 2 soundtrack slippes i dag!15.11.2019 13:01:00 CETPressemelding

Walt Disney Animation Studios` kommende spillefilm “Frozen 2” har et fantastisk soundtrack som inkluderer sanger fra Oscar og Grammy-vinnende låtskrivere som Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, samt originalspor fra Grammy-nominerte Christophe Beck og artister som Panic! At The Disco, Kacey Musgraves og Weezer. Det norske koret Cantus er også med på soundtracket. «Frozen 2» er oppfølgeren til «Frozen» fra 2013 som er den mest innbringende animasjonsfilmen gjennom tidene. Filmen vant Oscar-pris for årets beste animerte spillefilm, og filmens ikoniske sang, «Let It Go», med musikk og tekster av Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, vant også en Oscar for beste film-musikk. «Frozen 2» soundtrack slippes 15.november 2019 klokken 16:00. Filmen har premiere på kino i Norge 25.desember. Tracklist: 1. “All is Found” – performed by Evan Rachel Wood 2. “Some Things Never Change” – performed by Kristen Bell, Idina Menzel, Josh Gad and Jonathan Groff 3. “Into the Unknown” – performed by Idin

Nyhetsbrev fra Universal Music15.11.2019 08:36:35 CETPressemelding