eMMa ute med ny julesang

eMMa er 11 år og elsker å opptre og å underholde

I dag slipper eMMa sin nye julelåt “Det er jul”, en julesang proppfull av energi som er laget for å skape ekstra god stemning i juletiden.

eMMa er en 11 år gammel kreativ jente som elsker å opptre og underholde. I eMMas univers er det mye glede, latter og energi. Hun elsker å danse, tegne og spille inn TikToks. I 2016 slapp hun låta “Engler i sne” og i 2018 fikk vi poplåta “Fått deg på hjernen”, før hun fulgte opp med «Happy» tidligere i år. Alle tre låtene har til sammen flere millioner avspillinger på Spotify og YouTube.

Emma Gunnarsen er fra Trofors i Nordland. Der går hun på Grane barne-og ungdomsskole og bor sammen med mammaen og pappaen sin, og de to brødrene Marcus & Martinus.

Hør "Det er jul" her!

Bon Jovi med ny låt og politisk album21.2.2020 18:05:00 CETPressemelding

Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye låten "Limitless". "Limitless" er første smakebit ut fra deres kommende album Bon Jovi 2020 som slippes 15. mai og oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Dette er gruppas 15. studioalbum med en tittel som refererer til årets valg i USA og et cover som viser en ettertenksom Jon Bon Jovi gjemt bak solbrillene foran justisdepartementet. Albumet inneholder 10 låter og tar opp aktuelle og tøffe temaer som blant annet våpenlov, krigsveteraners problemer, rasisme, politikk og betydningen av familie. Som Jon selv sier om albumet: "It encompasses life, love and loss". TRACKLISTE: 1. Beautiful Drug 2. Unbroken 3. Limitless 4. Luv Can 5. Brothers In Arms 6. Story Of Love 7. Lower The Flag 8. Let It Rain 9. Shine 10. Blood In The Water

Nyheter fra OnklP, Halsey, Taylor Swift, Bon Jovi med flere21.2.2020 09:55:06 CETPressemelding