El Papi viser en ny side av seg selv med låten «Vinterdepresjon»

El Papi avslutter året med sin mest personlige låt hittil. Med låten «Vinterdepresjon», akkompagnerer han den kommende vinteren med en ektefølt sang om en person han ikke klarer å gi slipp på. «Vinterdepresjon» er noe helt nytt fra El Papi - en sterk motsetning fra låtene hans som toppet hitlistene i hele 2020. Med drivende trommer, behagelige synther og vakre melodier vil El Papi nå vise en ny side av seg selv og musikken.

Siden hans debutsingel tidlig i 2020 har El Papi slått streaming-rekorder og hatt en eksponentiell vekst på sosiale medier som Norges nye stjerneskudd. Årets mest streamede norskspråklige sang, artisten med flest norske låter på Sveriges hitlister og flere uker på #1 i Norge er bare noen av høydepunktene til El Papi i 2020.

-"Det føles utrolig godt, men også nervepirrende å skulle slippe en så personlig låt. Jeg vet ikke om fansen er klar for noe så følsomt som 'Vinterdepresjon' - men så lenge sangen hjelper bare én person gjennom vinteren så er det verdt det for meg." – El Papi

El Papi har markert seg som en av de raskeste voksende artistene i Norge med over 110 millioner streams, over18 000 følgere på Instagram og 44 000 følgere på TikTokpå litt over 2 år. Han har det siste året hatt flere låter på topplisten både i Norge og i Sverige, blant annet med låtene «Sykepleierinnen» (20 millioner streams), «Midsommarnatt» (7 millioner streams) og «Igjen og Igjen» (7 millioner streams) med TIX. Den unge artisten begynner nå å bli godt etablert i musikkbransjen.

Ny musikk fra TIX, Lil Baby, YUNGBLUD, Juice WRLD, Greta Van Fleet med flere!4.12.2020 10:06:39 CETPressemelding

Grammy-nominerte Lil Baby slipper to nye låter! Ny musikk fra TIX - Jul i Karantene Lang Lang International Music Foundation holder virtuell konsert The Weeknd, en av de mest suksessfulle artistene for vår generasjon, er ute med en remix av superhiten “Blinding Lights” ft. Rosalia. Denne uken havnet han på andreplass over de mest strømmede artistene på Spotify i Norge i 2020, kun slått av TIX. "Blinding Lights" er den nest mest spilte låten på Spotify i 2020. Superstjernen er bekreftet til Pepsi Super Bowl LV Halftime Show på CBS. Kampen blir spilt på Raymond James Stadium i Tampa Bay, Florida søndag 7. februar 2021. The Weeknd sitt nyeste album After Hours toppet den norske albumlisten i 11 uker, og har passert hele 68 millioner streams i Norge. Shawn Mendes er ute med sitt fjerde studioalbum Wonder. Albumet inneholder det tidligere utgitte tittelsporet, samt “Monster” sammen med Justin Bieber. I forbindelse med albumet ble dokumentaren Shawn Mendes: In Wonder sluppet på Netflix 23. n

Grammy-nominerte Lil Baby slipper to nye låter!4.12.2020 09:47:20 CETPressemelding

Multiplatinavinnende og Grammy-nominerte Lil Baby (25) følger opp albumsuksessen og slipper i dag to nye låter; “Errbody” og “On Me”. En tilhørende musikkvideo til “Errbody” er ute nå, se den HER. Lil Baby vant nylig Apple Musics Global Artist of the Year, og er også Grammynominert for “Best Rap Song” og “Best Rap Performance”, begge for monsterlåten “The Bigger Picture”, som ble sluppet som en reaksjon på urettferdighetene i USA. Den sterke låten førte til at albumet My Turn gikk tilbake til #1 på Billboard i USA tre måneder etter slippdato, og fikk fantastisk mottakelse: A conscious trap anthem hitting at just the right moment - NPR. An incredibly powerful protest song - Mixtape UK. This is immediately becoming the Black Lives Matter anthem - The Face UK. Låten førte til at han denne uken ble kåret til Variety's Voice of Impact. Lil Baby har fått en rekke utmerkelser i en alder av 25: Artisten havnet på Forbes sin 30 Under 30 liste og er med i Rolling Stones Musician on Musicians utg

Ny musikk fra TIX - Jul i Karantene4.12.2020 09:27:29 CETPressemelding

Årets juletid blir annerledes for de aller fleste av oss, og små lyspunkt i en ensom og isolert hverdag betyr mye. TIX beviste tidligere i år at han kunne omfavne en hel nasjon med en sang, og ga første runde av lockdown sitt helt eget soundtrack med låten Karantene. Nå gjør han det igjen, med «Jul i Karantene». Det er en ny versjon av samme låt – men med fokus på julen 2020, og hvordan den vil være annerledes. Han ønsker at låten skal være et positivt bidrag til juletiden, og nok en oppfordring om å høre på myndighetenes retningslinjer. Det skorter ikke på lyspunkt for TIX om dagen. Forrige helg leverte han et fantastisk show og et sterkt og personlig intervju på årets P3 Gull, og denne uken ble kan kåret til Norges mest spilte artist på Spotify i 2020. 25. desember slipper han låten Tusen Tårer som han opptrådte med på P3 Gull.

Ny musikk fra Mari Bølla, Ylva, Sam Fender, Kuselofte med flere!27.11.2020 11:17:23 CETPressemelding

Ylva slipper Disney-samarbeidet "Kjærlighet er et kompass" Idolvinner Mari Bølla er ute med sin første julelåt - "Christmas Time (is nothing without you)" Sam Fender slapp i dag låten "Winter Song". Låten er et cover av Alan Hull og Lindisfarne sin låt med samme navn. Låten ble også sluppet sammen med en lyric-video som inneholder bilder tatt av en rekke hjemmløse. Se den HER. Sam Fender skulle egentlig ha spilt på årets Øyafestival. I dag slipper Lil Yachty Lil Boat 3.5, som er en deluxe versjon av albumet Lil Boat 3, som kom ut I mai I år. Det er hele seks nye spor på denne utgivelsen, med gjesteartister som Lil baby, Future, Playboi Carti og Vince Staples. Taylor Swift slapp denne uken dokumentaren/konsertfilmen "folklore: the long pond studio sessions" på Disney +. I dokumentaren fremfører Swift låtene fra hennes nyeste album "folklore" sammen med produsentene Aaron Dessner og Jack Antonoff, og dokumentaren inneholder også samtaler mellom skaperne om hvordan albumet ble til. Nyinns

Ylva slipper Disney-samarbeidet "Kjærlighet er et kompass"27.11.2020 08:30:00 CETPressemelding

Stjerneskuddet Ylva følger opp sin aller første julelåt "This Christmas" med "Kjærlighet er et kompass". Låten fra Disneys julekampanje er tilgjengelig på strømmetjenester i dag. Hør låten HER! Ylva er aktuell i Disneys julekampanje, som stemmen i den hjertevarmende historien #FraAlleOssTilAlleDere. Ylva synger den norske versjonen av originalen som ledsages av vokalen til den britiske artisten Griff - "Love Is A Compass". Fortellingen om Lola er en 3 min kortfilm som handler om nostalgi, familietradisjoner og kjærlighet. Den handler om båndet mellom Lola og hennes barnebarn og den kjærligheten de deler for juletradisjoner. Samarbeidet ligger nærme Ylvas hjerte som alltid har elsket Disney og det å kunne drømme seg bort i verden til Hannah Montana. - "Jeg har sett på Disney helt siden jeg var liten og alltid vært en stor fan. Føler meg så heldig som har fått muligheten til å jobbe med de på denne sangen. «Kjærlighet er et kompass» er en utrolig fin og viktig sang som handler om å vite