El Papi viser en ny side av seg selv med låten «Vinterdepresjon»

El Papi avslutter året med sin mest personlige låt hittil. Med låten «Vinterdepresjon», akkompagnerer han den kommende vinteren med en ektefølt sang om en person han ikke klarer å gi slipp på. «Vinterdepresjon» er noe helt nytt fra El Papi - en sterk motsetning fra låtene hans som toppet hitlistene i hele 2020. Med drivende trommer, behagelige synther og vakre melodier vil El Papi nå vise en ny side av seg selv og musikken.

Siden hans debutsingel tidlig i 2020 har El Papi slått streaming-rekorder og hatt en eksponentiell vekst på sosiale medier som Norges nye stjerneskudd. Årets mest streamede norskspråklige sang, artisten med flest norske låter på Sveriges hitlister og flere uker på #1 i Norge er bare noen av høydepunktene til El Papi i 2020.

-"Det føles utrolig godt, men også nervepirrende å skulle slippe en så personlig låt. Jeg vet ikke om fansen er klar for noe så følsomt som 'Vinterdepresjon' - men så lenge sangen hjelper bare én person gjennom vinteren så er det verdt det for meg." – El Papi

El Papi har markert seg som en av de raskeste voksende artistene i Norge med over 110 millioner streams, over18 000 følgere på Instagram og 44 000 følgere på TikTokpå litt over 2 år. Han har det siste året hatt flere låter på topplisten både i Norge og i Sverige, blant annet med låtene «Sykepleierinnen» (20 millioner streams), «Midsommarnatt» (7 millioner streams) og «Igjen og Igjen» (7 millioner streams) med TIX. Den unge artisten begynner nå å bli godt etablert i musikkbransjen.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Snow Boyz følger opp EPen "Bare Bangerz (del 1)", med ny singel "Alle sammen"2.12.2021 13:32:45 CET | Pressemelding

Den karismatiske rap duoen Snow Boyz er endelig tilbake med deres første låt etter EPen «Bare Bangerz (del 1)» fra i sommer. «Alle sammen» er en sang i klassisk Snow Boyz stil med en sterk leveranse og uforglemmelige punchlines. Siden gjennombruddet i 2016 med hitten «42», har Snow Boyz vært en trofast leverandør av både harde rap låter og mer myke pop låter. Brødrene sitter på et imponerende repertoar med tidligere samarbeid med noen av de største navnene i Norge, som Arif, Kamelen, OnklP og mer. «Den trap greien her i Norge tok av da Snow Boyz kom inn i gamet.Vi ga swaggen til alle sammen, det er bare å si ifra hvis ikke du tåler mer!» - Wavy Brødrene Rafael og Paulo Domingos alias Wavy Marley og $k!p utgjør hiphop duoen Snow Boyz. Etter duoen ble dannet i 2009, har de sammen herjet live scenen i Oslo i flere år med en energibombe av et show! Snow Boyz har vist seg å være blant de mest allsidige og oppfinnsomme artistene vi har i Norge i dag, og beveger seg uanstrengt mellom sjangre

Rambow hyller hjemstedet sitt – Furuset2.12.2021 13:30:40 CET | Pressemelding

I helgen opptrådde den nylig kårede “Årest Urørt” vinneren på årets P3 Gull. På fredag er han klar med en ny singel, hvor han hyller hjemstedet sitt, Furuset. Han mimrer og glorifiserer Furuset, samt forteller om sin vei derifra til den nasjonale scene. Rambow aka Simon Negash ble i 2018 kjent som skuespiller med hovedrollen i NRK-serien “Rektors kontor.” I 2020 ga han ut sin første singel “Bentley.” Han har både som skuespiller og artist skapt en solid fanbase allerede i en alder av 17 år. I januar i år ble han kåret til månedens “Urørt” på NRK P3 etter kun fire utgitte singler. I september ble Rambow kåret som vinner av NRK P3 «Årets Urørt!» og fremførte singelen “Take 2” på årets P3 gull. I denne anledningen slipper Rambow sin desidert sterkeste låt hittil «Furuset», en låt hvor han mimrer og glorifiserer hjemstedet sitt, samt forteller om veien sin derfra til den nasjonale scenen. «Furuset» slippes med en musikkvideo produsert av Nisju film fra Bergen, med et drøss av greenscreen o