El Papi slipper ny versjon av fjorårets suksess: “Sykepleierinnen Remix"

Sykepleierinnen (Sykehuset 2020)” var en av de mest avspilte låtene i 2020 i både Sverige og Norge. Et år senere er El Papi nå klar med den nye versjonen “Sykepleierinnen Remix”!

I en ellers så mørk tid, klarte El Papi å samle Norge i fjor da han slapp “Sykepleierinnen (Sykehuset 2020)”. Etter braksuksessen gir han nå ut, etter høy etterspørsel, en remix av sangen som preget pandemiåret 2020. “Sykepleierinnen Remix” representerer starten på slutten av COVID-19. El Papi, som alle andre, er klar for en mer åpen verden. Han slipper denne remixen for å varme opp alle festglade folk til en bedre tid som er rett rundt hjørnet.

“Nå er det akkurat ett år siden jeg slapp `Sykepleierinnen` som jeg ga ut for å gjøre mitt bidrag i kampen mot Covid-19. Denne gangen vil jeg dele en ny versjon av denne, for å markere starten på slutten av Covid-19” -El Papi

El Papi har hatt en rask og stor vekst i det norske markedet, med over 140 millioner streams, 20 000 følgere på Instagram og 60 000 følgere på TikTok. El Papi sin siste singel, «Sju Fjell», handlet om den flotte vinteren vi har i Norge. Den peaket på 2. plass på Spotify Top 50 Norway og har vært på topp 5 i syv uker i skrivende stund. Sangen har allerede streamet til Platina i Norge med over 6 millioner streams. Han hadde flere låter på topplistene både i Sverige og i Norge i fjor, blant annet låtene “Igjen og Igjen” sammen med TIX som har samlet over 12 millioner streamsMidsommarnatt med over 9 millioner streams og Sykepleierinnen med over 26 millioner streams og som ifølge TV2 og Spotify var en av Norges mest streamede norske låter. Den unge artisten begynner nå å bli godt etablert i musikkbransjen. El Papi lager musikk for folket, og folket viser alltid at de liker musikken.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Onkl P, Shawn Mendes, Dagny, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, Seeb, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Gabrielle, Migos, Ylva, Tix, Lukas Graham, Katy Perry med flere!14.5.2021 09:05:16 CEST | Pressemelding

Gabrielle + Isah = <3 Stortalentet Ylva er klar med ny musikk på norsk! TIX slipper sangen om Aurora, til inntekt for Ønsketransporten Våre danske venner i Lukas Graham er ute med første release for året i form av låten "Happy For You". På den nye låten har Lukas teamet opp med produsent-trioen TMS, som tidligere har jobbet med artister som Dua Lipa, John Legend, Maroon 5 og Lewis Capaldi på hiten "Someone You Loved" Om låten sier Lukas: "It’s a song about the terrible `what if the worst came to pass` and we weren’t together. I’d want you to be happy whatever that entails, and if I didn’t want you to be happy, then was it ever real love? Or was it just infatuation and desire? "Happy For You" attempts to narrate the broken-heartedness of the breakup, acknowledging the difficulties and the struggle of the one left behind". Andre sesong av Disney+ suksesserien High School Musical: The Musical: The Series har premiere i dag. Olivia Rodrigo, Joshua Bassett og resten av skuespillerteamet bid

Stortalentet Ylva er klar med ny musikk på norsk!14.5.2021 09:00:00 CEST | Pressemelding

Ylva er i dag klar med sin nye singel DU VIL IKKE GÅ FRA MEG – første smakebit fra den norskspråklige EPen GULE ROSER som slippes til høsten. Hør låten HER! Singelen DU VIL IKKE GÅ FRA MEG er den aller første låten Ylva skrev sammen med produsenten Benji. Låten kom til og ble ferdigstilt allerede under deres første dag i studio sammen. De unge, talentfulle musikerne fant umiddelbart tonen og samarbeidet om EP-prosjektet GULE ROSER ble da et faktum. Denne låten handler om det å ikke ta imot dritt fra en partner, om å være selvsikker, vite hva man fortjener og har en befriende «cockyness» ved seg. I år har Ylva vært å se i NRK sin storsatsning «De Neste», hvor seks unge musikalske talenter får møte seks godt etablerte og folkekjære artister. Her har hun fremført seks særegne og sterke tolkninger av låtene «Sentimentalist», «Tigergutt», «Ingen som du», «Unforgivable Sinner», «Noia», «Kind of Love». Ylva har allerede vist en solid scenetilstedeværelse og en stjernefaktor uten like – hun ta