Canal Digital

Eksklusiv førpremiere for Canal Digitals kunder

Denne uken har andre sesong av den britiske serien «Deep State» fra FOX premiere på norske TV-skjermer, men allerede forrige uke kunne Canal Digitals kunder se første episode av oppfølgeren til fjorårets seersuksess.

Den britiske serien «Deep State 2» fra FOX er en intens dramaserie i åtte deler, som følger opp første sesongen fra 2018 som fikk god mottakelse blant kritikere og publikum. Serien er en spionthriller og actionserie med Mark Strong i hovedrollen, og er blant annet spilt inn i Sør Afrika, Marokko og Storbritannia.

Én uke før hver ny episode sendes får Canal Digitals kunder førpremiere gjennom strømmetjenesten, og da første sesong ble lansert i 2018 var dette første gang FOX lanserte en serie på denne utradisjonelle måten. For Canal Digital er lanseringen av «Deep State» en ytterligere satsing på strømmetjenesten, som alle kundene har tilgang til:

-      Vi har en offensiv satsing på vår strømmetjeneste som våre kunder stadig øker bruken av, og med lanseringen av «Deep State 2» der våre kunder får eksklusiv førpremiere på nyeste episode hver uke er dette nok en satsing som er med å styrke strømmetilbudet vårt, sier Ole Jakob Sværk, partneransvarlig i Canal Digital.

«Deep State 2» har premiere på FOX 6. mai 22.00. Allerede fra 26. april vil Canal Digitals kunder eksklusivt se den kommende episoden i strømmetjenesten og via app (se trailer her https://www.foxtv.no/serier/fox/deep-state/videoer/trailer-deep-state-sesong-2)

For mer informasjon, kontakt:

Tormod Sandstø
Director Nordic PR
tormod.sandsto@canaldigital.no/ t: +47 90943215

Om Canal Digital

Canal Digital

67 89 00 00http://www.canaldigital.no/

Følg saker fra Canal Digital

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Canal Digital på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Canal Digital