Eiendom Norges boligprisstatistikk for oktober 2020

Eiendom Norges pressekonferanse med fremleggelse av boligprisstatistikken for oktober 2020 sendes direkte fra kl. 11.00.

Foto: Solfrid Sande

Eiendom Norge inviterer til live-sending av vår pressekonferanse i dag, onsdag 4. november kl. 11.00, for fremleggelse av Eiendom Norges boligprisstatistikk for oktober 2020.

Gå til live-sending (starter kl. 11.00)

Tema: Hvordan er utviklingen i boligmarkedet?

- Oktober har normalt en svak utvikling i boligprisene. I lys av den sterke utviklingen i boligprisene og antall omsetninger i kjølvannet av korona og null-renten, blir det spennende å se om vi får en nedgang i boligprisene, noe som er vanlig for oktober, sier administrerende direktør, Henning Lauridsen i Eiendom Norge.

Foto: Solfrid Sande

Ved årsskiftet 2019/2020 hadde Eiendom Norge 71 foretaksmedlemmer. Disse igjen hadde 810 kontorer/filialer. Medlemmene står for cirka 98 % av alle boligtransaksjoner i Norge. Det utgjorde i 2018 139 313 transaksjoner. Eiendom Norges medlemsbedrifter hadde ved årsskiftet 5216 ansatte.

Følg saker fra Eiendom Norge

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Eiendom Norge på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Eiendom Norge