FafoFafo

Effekter av å godkjenne utenlandsk fagutdanning

Fafo og Nokut inviterer til rapportlansering. Webinaret foregår tirsdag 4. mai 2021, kl. 09.00–10.15

Program:
Velkommen ved møteleder Anne Mette Ødegård, seniorforsker Fafo

Bakgrunn for prosjektoppdraget ved Silje Molander, seksjonssjef i NOKUT

Presentasjon av ny rapport ved Fafo-forsker Rolf K. Andersen
Spørsmål fra seerne

Arbeidsgiverperspektiv: Møteleder i samtale med Ole-Christian Opseth, strategisk rådgiver i tømrerfirma EFC Norge AS

Panelsamtale. Møteleder i samtale med:
Kristin Vinje, administrerende direktør i NOKUT
Jørgen Leegaard, direktør for samfunnspolitikk i Byggenæringens Landsforening
Hege Espe, forbundssekretær i Fellesforbundet

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Direktesending fra Fafos youtubekanal, Fafo-tvVideokanal

Rapportlansering: Styrket hjelp til rusmiddelavhengige – hvordan gikk det?22.6.2021 14:34:12 CEST | Presseinvitasjon

Vi lanserer sluttrapporten fra evaluering av opptrappingsplanen for rusfeltet. Rapporten viser at det i opptrappingsperioden (2016–2020) har vært en betydelig utvikling på rusfeltet i mange kommuner, men at videre satsing er nødvendig dersom alle med rusmiddelproblemer og deres pårørende skal motta de tjenestene de har behov for. På dette webinaret overrekkes evalueringsrapporten til helse- og omsorgsminister Bent Høie.