Eagle Eye Networks förutspår viktiga trender inom videoövervakning för 2022

Företag vänder sig till videoövervakning för att hjälpa dem att anpassa sig och utvecklas i en situation med ständiga störningar och förändringar i affärsmiljön

AUSTIN, Texas, Nov. 30, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Eagle Eye Networks, den globala ledaren inom videoövervakning i molnet, släppte idag 2022 års utgåva av sin årliga rapport om videoövervakning i molnet i form av e-boken Trender inom videoövervakning, en prognos för företagsledare och ägare som vill förstå det fysiska säkerhetslandskapet och planera för framgång under 2022.

"Nästan två år efter den globala pandemin har företag upplevt bestående störningar i leveranskedjan, utmaningar med brist på arbetskraft och stora förändringar i rutiner på arbetsplatsen", säger Dean Drako, VD för Eagle Eye Networks. "Företagsägares beroende av videoövervakning ökar eftersom den säkerhet och de operativa insikter som videoövervakningen ger dem, hjälper dem att anpassa sig till den nya affärsmiljön. Samtidigt lovar uppkomsten av artificiell intelligens (AI) i kombination med videoövervakning i molnet bättre, snabbare och mer exakta analyser för säkerhets- och affärsoptimering. Vi förväntar oss att företagen kommer att förlita sig ännu mer på molnbaserad AI-analys för att hjälpa dem att lyckas under 2022."

Om du vill veta vad följande fem trender betyder för ditt företag och få fler insikter kan du ladda ner den kostnadsfria e-boken Trender inom videoövervakning 2022 här.

Videoövervakningstrender för 2022:

1. Företag vill ha flexibiliteten att lägga till anpassade analyser till sina videoövervakningssystem.
  2. Videoövervakning kommer att hjälpa företag som drabbas av bristen på arbetskraft att göra mer med mindre.
  3. Fler och fler kunder förstår värdet av videoövervakning för affärsverksamheten.
  4. De pandemiska trenderna kring distansarbete och hem- och butiksleverans är här för att stanna.
  5. Interoperabilitet är nyckeln till datahantering och säkerhet.

OM EAGLE EYE NETWORKS
Eagle Eye Networks är världsledande inom videoövervakning i molnet och levererar cybersäker molnbaserad video med artificiell intelligens (AI) och analyser för att göra företag effektivare och världen säkrare. Eagle Eye Cloud VMS (videohanteringssystem) är den enda plattformen som är tillräckligt robust och flexibel för att driva framtidens videoövervakning och intelligens. Eagle Eye är baserat i Austin, Texas, med kontor i Amsterdam, Bangalore och Tokyo. Läs mer på een.com.

EAGLE EYE PRESSKONTAKTER
GLOBALT HUVUDKONTOR
Martha Entwistle
mentwistle@een.com
+1-512-473-0500

För att se det här innehållet från ml.globenewswire.com måste du ge ditt medgivande sidans topp.

mPrest Announces Expansion of Transformer Health Management Partnership with Energisa Group19.1.2022 14:00:00 CET | Press release

Following a successful year-long first phase, Energisa Group will continue to leverage mPrest’s mTHM platform to ensure the reliability and security of their energy supply across an expanded amount of system transformers CATAGUASES, Brazil and TEL AVIV, Israel, Jan. 19, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- mPrest, a leading developer and provider of distributed asset orchestration and optimization software for the energy market, today announced the expansion of an ongoing partnership to provide further use of mPrest’s Transformer Health Management (mTHM) system to Energisa Group, a leading energy distribution group in Brazil. mTHM is part of mPrest’s Asset Performance Management system (APM), a holistic solution that supports a rich set of energy assets. This is the second phase of a deal between mPrest and Energisa to monitor and manage the health and reliability of Energisa’s power transformers and grid. Following the successful first phase of the partnership, which began one year ago and includ

RESULT RIKSBANK PURCHASES OF CORPORATE BONDS19.1.2022 11:30:00 CET | Press release

AuctionResult of auctionAuction date2022-01-19NameELLEVIO AB IsinXS1562583341Coupon, spread1.341Maturity2024-02-28Tendered volume, SEK mln30 +/- 30Offered volume, SEK mln-Volume bought, SEK mln-Number of bids-Number of accepted bids-Average yield, DM-Lowest accepted yield, DM-Highest yield, DM-Accepted at lowest yield, %- AuctionResult of auctionAuction date2022-01-19NameELLEVIO AB IsinXS1526292815Coupon, spread1.391 Maturity2023-12-09Tendered volume, SEK mln30 +/- 30Offered volume, SEK mln-Volume bought, SEK mln-Number of bids-Number of accepted bids-Average yield, DM-Lowest accepted yield, DM-Highest yield, DM-Accepted at lowest yield, %- AuctionResult of auctionAuction date2022-01-19NameFASTIGHETS AB BALDERIsinSE0011869825Coupon, spread1.477Maturity2024-06-05Tendered volume, SEK mln30 +/- 30Offered volume, SEK mln-Volume bought, SEK mln-Number of bids-Number of accepted bids-Average yield, DM-Lowest accepted yield, DM-Highest yield, DM-Accepted at lowest yield, %- AuctionResult of a