Eagle Eye Networks förutspår viktiga trender inom videoövervakning för 2022

Företag vänder sig till videoövervakning för att hjälpa dem att anpassa sig och utvecklas i en situation med ständiga störningar och förändringar i affärsmiljön

AUSTIN, Texas, Nov. 30, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Eagle Eye Networks, den globala ledaren inom videoövervakning i molnet, släppte idag 2022 års utgåva av sin årliga rapport om videoövervakning i molnet i form av e-boken Trender inom videoövervakning, en prognos för företagsledare och ägare som vill förstå det fysiska säkerhetslandskapet och planera för framgång under 2022.

"Nästan två år efter den globala pandemin har företag upplevt bestående störningar i leveranskedjan, utmaningar med brist på arbetskraft och stora förändringar i rutiner på arbetsplatsen", säger Dean Drako, VD för Eagle Eye Networks. "Företagsägares beroende av videoövervakning ökar eftersom den säkerhet och de operativa insikter som videoövervakningen ger dem, hjälper dem att anpassa sig till den nya affärsmiljön. Samtidigt lovar uppkomsten av artificiell intelligens (AI) i kombination med videoövervakning i molnet bättre, snabbare och mer exakta analyser för säkerhets- och affärsoptimering. Vi förväntar oss att företagen kommer att förlita sig ännu mer på molnbaserad AI-analys för att hjälpa dem att lyckas under 2022."

Om du vill veta vad följande fem trender betyder för ditt företag och få fler insikter kan du ladda ner den kostnadsfria e-boken Trender inom videoövervakning 2022 här.

Videoövervakningstrender för 2022:

1. Företag vill ha flexibiliteten att lägga till anpassade analyser till sina videoövervakningssystem.
  2. Videoövervakning kommer att hjälpa företag som drabbas av bristen på arbetskraft att göra mer med mindre.
  3. Fler och fler kunder förstår värdet av videoövervakning för affärsverksamheten.
  4. De pandemiska trenderna kring distansarbete och hem- och butiksleverans är här för att stanna.
  5. Interoperabilitet är nyckeln till datahantering och säkerhet.

OM EAGLE EYE NETWORKS
Eagle Eye Networks är världsledande inom videoövervakning i molnet och levererar cybersäker molnbaserad video med artificiell intelligens (AI) och analyser för att göra företag effektivare och världen säkrare. Eagle Eye Cloud VMS (videohanteringssystem) är den enda plattformen som är tillräckligt robust och flexibel för att driva framtidens videoövervakning och intelligens. Eagle Eye är baserat i Austin, Texas, med kontor i Amsterdam, Bangalore och Tokyo. Läs mer på een.com.

EAGLE EYE PRESSKONTAKTER
GLOBALT HUVUDKONTOR
Martha Entwistle
mentwistle@een.com
+1-512-473-0500

För att se det här innehållet från ml.globenewswire.com måste du ge ditt medgivande sidans topp.

Sampo plc: Disclosure Under Chapter 9 Section 5 of the Securities Market Act (BlackRock, Inc.)18.8.2022 08:30:00 CEST | Press release

SAMPO PLC STOCK EXCHANGE RELEASE 18 August 2022 at 9:30 am Sampo plc: Disclosure Under Chapter 9 Section 5 of the Securities Market Act (BlackRock, Inc.) Sampo plc (business code 0142213-3) has received a disclosure under Chapter 9, Section 5 of the Securities Markets Act, according to which the voting rights attached to Sampo A shares (ISIN: FI009003305) owned directly or indirectly by BlackRock, Inc. (USA tax ID 32-0174421) and its funds decreased on 16 August 2022 below five (5) per cent of Sampo plc’s total voting rights. Sampo's share capital comprises 533,261,351 shares, of which 533,061,351 are A shares and 200,000 are B shares. Each A share entitles its holder to one (1) vote and each B share to five (5) votes. Thus, the total number of votes is 534,061,351. Total positions of BlackRock, Inc and its funds subject to the notification: % of shares and voting rights (total of A)% of shares and voting rights through financial instruments (total of B)Total of both in % (A+B)Resultin

Systemair's Interim Report for the first quarter will be presented on August 2518.8.2022 08:00:00 CEST | Press release

Press Release, 18 August 2022 Systemair ABs (NASDAQ OMX Stockholm: SYSR) Interim Report Q1 for the financial year 2022/23 will be published at 13:00 CET on August 25, 2022. A telephone conference will be held at 13:30 CET on August 25, 2022. The report will be presented by Roland Kasper, CEO, and Anders Ulff, CFO. In order to participate in the telephone conference: Call 010-884 8016 alternative international call +44 20 3936 2999 and enter code 539199 minutes before start. The presentation will be published on group.systemair.com For further information contact: Roland Kasper, CEO, + 46 73 094 40 13 Anders Ulff, CFO, + 46 70 577 40 09 Systemair AB, SE-739 30 Skinnskatteberg, Sweden, +46 222 440 00, www.systemair.com Systemair in brief Systemair is a leading ventilation company with operations in 52 countries in Europe, North America, the Middle East, Asia, Australia and Africa. The Company had sales of SEK 9.6 billion in the 2021/22 financial year and today employs approximately 6,700

Ultimovacs Expands High Dose Cohort Size in TENDU Phase I Prostate Cancer Trial after Safety Review18.8.2022 08:00:00 CEST | Press release

The TENDU interim safety results from nine patients show no safety concernsTrial extended to enroll up to three additional patients at the highest dose levelTENDU designed to evaluate the Tetanus-Epitope Targeting (TET)-platform in patients with prostate cancer Oslo, 18August 2022: Ultimovacs ASA ("Ultimovacs") (OSE ULTI), a clinical stage leader in immune stimulatory vaccines for cancer, has completed treatment of three patients at the highest dose cohort in the phase I TENDU trial without any safety concerns. Based on these results, the company plans to enroll up to three additional patients at the highest dose level. The Drug Safety Monitoring Board, a group of experts set up to monitor patient safety during a clinical trial, found no safety concerns in any of the three dose cohorts. A total of nine patients have now been treated; three at each dose level (40 mcg, 400 mcg and 960 mcg). Ultimovacs plans to enroll up to three additional patients at the highest dose level (960 mcg) pro

Systemairs rapport för det första kvartalet presenteras den 25 augusti18.8.2022 08:00:00 CEST | Pressemelding

Pressmeddelande 18 augusti 2022 Systemair ABs (NASDAQ OMX Stockholm: SYSR) delårsrapport Q1 för räkenskapsåret 2022/23 kommer att offentliggöras kl. 13:00 CET den 25 augusti 2022. En telefonkonferens arrangeras kl. 13:30 CET den 25 augusti 2022. Rapporten presenteras av Roland Kasper, CEO, samt Anders Ulff, CFO. För att delta i telefonkonferensen: Ring 010-884 8016 alt. internationellt +44 20 3936 2999 och uppge kod 539199 minuter före start. Presentationen publiceras på group.systemair.com För ytterligare information kontakta: Roland Kasper, CEO, + 46 73 094 40 13 Anders Ulff, CFO, + 46 70 577 40 09 Systemair AB, 739 30 Skinnskatteberg, 0222-440 00, www.systemair.com Systemair i korthet Systemair är ett ledande ventilationsföretag med verksamhet i 52 länder i Europa, Nordamerika, Mellanöstern, Asien, Australien och Afrika. Bolaget omsatte 9,6 miljarder kronor räkenskapsåret 2021/22 och har idag cirka 6 700 anställda. Sedan grundandet av Systemair 1974 har bolaget uppvisat positiva rör

Equinor ASA: Announcement of dividend per share in NOK for first quarter 202218.8.2022 07:50:00 CEST | Press release

Equinor (OSE: EQNR, NYSE: EQNR) announced on 4 May 2022 an ordinary dividend per share of USD 0.20 and an extraordinary dividend per share of USD 0.20 for first quarter 2022. The NOK dividend per share is based on average USDNOK fixing rate from Norges Bank in the period plus/minus three business days from record date 12 August 2022, in total seven business days. Average Norges Bank fixing rate for this period was 9.6405. Total cash dividend for first quarter 2022 of USD 0.40 per share is consequently NOK 3.8562 On 26 August 2022, dividend will be paid to shareholders on Oslo Børs (Oslo Stock Exchange) and to holders of American Depositary Receipts ("ADRs") on New York Stock Exchange. This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.