Dun & Bradstreet

Dun & Bradstreet lanserer den første kampanjen siden oppkjøpet av Bisnode

Del
Kampanjen legger vekt på hvordan forretningsreglene endres når du har de riktige dataene på din side.

Stockholm, 10. mai 2021: Dun & Bradstreet Holdings, Inc. («Dun & Bradstreet» eller «Selskapet») (NYSE:DNB), en ledende global leverandør av forretningsbeslutningsdata og -analyser, kunngjør den første overordnede merkekampanjen siden oppkjøpet av Bisnode. Høydepunktet i kampanjen vil være en live nettarrangement kalt: «The Power of Data». Målet med kampanjen er å formidle fordelene de delte verdiene data og analyser kan ha for enhver bedrift, og ytterligere etablere Dun & Bradstreet i de europeiske markedene.

 «Etter oppkjøpet er vi nå fokusert på å hjelpe europeiske kunder med å bruke våre globale data og analyser for å fremme vekst og bidra til oppgang i etterkant av COVID-19-pandemien», sier Anna Albinsson, internasjonal markedsføringssjef hos Dun & Bradstreet. «Vårt første arrangement som et nytt europeisk Dun & Bradstreet fokuserer på hvordan data kan bidra til å omdanne bedrifter og gi verdier for virksomheter i alle størrelser, selv under dagens utfordrende omstendigheter».

 Teamet bak kampanjen var markedsføringsselskapet BBDO Nordics og produksjonsselskapet FLX, med BBDO Nordics representert av Jonas Hedegard, bedriftsleder; Åsa von Yxkull, prosjektleder; Markus Bjurman, skaper; Zeynep Sahin, skaper; og Mats Brun, planlegger. FLX var representert av Peter Hansson, direktør; Emil Ramos, produsent; og Johan Gabous, produksjonsleder.

 «I vårt konsept har vi valgt å starte fra et emosjonelt standpunkt, i stedet for å bruke kalde analytiske data», sa Markus Bjurman, kreativ leder hos BBDO Nordics. «Tilgang til riktig type data er som å ta en snarvei til suksess. Derfor har vi fokusert på hvordan tankene begynner å rulle hos konkurrenter og kolleger når noen plutselig “hacker” seg til suksess, noe som har resultert i en hel kampanje hvor sjalusi og beundring er et sterkt og ganske underholdende tema.»

 Kampanjen inkluderer en rekke videoer produsert av FLX. Filmene viser mennesker – de som tenker utenfor boksen – som fra tilsynelatende ingensteds skjøt helt til topps. De er omgitt av konkurrenter som prøver å finne ut hvordan dette skjedde så fort, noe som gjør det klart for seeren at riktig data er en superkraft som kan få enhver bedrift til å ta et stort sprang mot suksess.

 «Vi er veldig glade for å kunne rulle ut vår første kampanje under paraplyorganisasjonen Dun & Bradstreet», sa Anna Albinsson, internasjonal markedsføringssjef i Dun & Bradstreet. «Covid har virkelig satt fart på digitale endringer. Vi er forpliktet til å levere løsninger for kundens smertepunkter i denne nye hverdagen, noe som elegant demonstreres i kampanjen.»

 Kampanjen begynner 10. mai 2021 og kulminerer i et live nettarrangement – «The Power of Data» – den 27. mai. Foredragsholdere inkluderer digitale ledere; Sara Öhrvall som er en ledende ekspert på digital transformasjon og forfatter av «Your future self»; Antti Merilehto som er AI-forfatter, tidligere «Googler» og for tiden Chief Growth Officer hos Houston Analytics; Shestali Roy, som er ekspert på etikk og næringsliv og på Innovate Finance sin liste over de mektigste kvinnene i FinTech; og Anders Indset som er en verdensledende forretningsfilosof.

 Lenke til videoene: https://www.youtube.com/playlist?list=PLJAna554l34FCinRIvjchZpbkJm4bqpxc

 Registreringslenke for nettbegivenheten: Få de riktige dataene på din side – «The Power of Data». https://www.bisnode.com/knowledge/event-area/power-of-data/

Nøkkelord

Kontakter

Liv Anne Holst
Head of Marketing and Communications, Norway


Bisnode
A Dun & Bradstreet Company
Number +47 950 44 692
E-mail: liv.anne.holst@bisnode.com

Om Dun & Bradstreet

Dun & Bradstreet
Dun & Bradstreet
Langkaia 1
0150 Oslo

+47 22 45 90 00http://www.dnb.com

Dun & Bradstreet – en ledende global leverandør av data og analyser – gjør det mulig for bedrifter over hele verden å forbedre deres beslutningstaking og forretningsresultater. Dun & Bradstreets Data Cloud driver frem løsninger og tilbyr innsikt som gir kundene mulighet til å øke inntekter, redusere kostnader, redusere risikoer og forvandle bedriftene deres. Siden 1841 har selskaper av alle størrelser brukt Dun & Bradstreet til å håndtere risiko og oppdage muligheter.

bisnode.com | Twitter: @DunBradstreetEu | Linkedin

Følg pressemeldinger fra Dun & Bradstreet

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Dun & Bradstreet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Dun & Bradstreet

Ny analyse: Over 4 500 bedrifter står i fare for å gå konkurs2.4.2024 10:00:00 CEST | Pressemelding

Oslo, 2. april, 2024 – En fersk prognose fra det globale data- og analyseselskapet Dun & Bradstreet viser at 4 588 norske virksomheter står i fare for å gå konkurs i løpet av de neste 12 månedene. Prognosen for første kvartal 2024 er 7 prosent høyere enn situasjonen ved første kvartal 2023. «Konkursrisikoen øker på tvers av næringslivet» sier Kari Mette Almskog, administrerende direktør i Dun & Bradstreet i Norge.

Konkursnedgang på 20 prosent i januar2.2.2024 09:30:00 CET | Pressemelding

Oslo, 2. februar, 2024 – Konkurstallene i januar er ned 20 prosent, sammenlignet med januar 2023. Flere bedrifter har gått konkurs i januar i år enn tilsvarende måned i de relativt sett lave pandemiårene, men færre sammenlignet med årene før pandemien. – Året er fortsatt veldig ungt, og vi forventer fortsatt at 2024 vil bli et konkursår, sier Kari Mette Almskog, administrerende direktør i Dun & Bradstreet Norge.

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye