Du sparer tid med Ice
Ice sitt kundesenter er raskest, her får du svar på under 1 minutt

Kundeserviceavisen.no har testet hvilke kundesenter som svarer raskest, og Ice kom best ut.
– Er det noe folk ikke liker så er det at man kaster bort tiden deres, spesielt når man trenger hjelp. Det er viktig for kunden at vi har god kundeservice, og det innebærer blant annet å svare hurtig. Vi vet alle hvor irriterende det er å sitte i kø på telefonen, eller å prate med en chatbot som ikke hjelper. Kunder hos Ice fortjener bedre, sier Kjetil Totland, direktør for kundeservice i Ice.
Gode kundebehandlere
Første ringetest ble gjort 7.oktober, rundt lunsjtider. Det er da Kundeserviceavisen setter av tid fra sin dag, til å prøve å få tak i noen av de største kundesentrene i Norge. Hos Ice fikk de prate med et menneske i løpet av 58 sekunder – altså under 1 minutt fra de startet samtalen.
– Det er hyggelig å bli lagt merke til. Vi jobber stadig for å få mer tilfredse kunder, og er stolte av jobben vi gjør sammen med kundebehandlerne i Transcom, forteller Totland.
Ikke bare hurtig
Ice har også vunnet i flere kategorier hos Kundeserviceprisen.no for 2022.
- Best på chat på tvers av alle bransjer
- Best i kategorien mobil
- Best i kategorien bredbånd
I tillegg havnet Ice på en 2. plass i rangering av Årets Kundesenter 2022 på tvers av alle bransjer.
Målingene hos Kundeserviceprisen.no er gjennomført i 192 ulike kundesentre, via 4800 henvendelser som er utført over en periode på 4 måneder.
Nøkkelord
Kontakter
Sebastian StorvikKommunikasjonssjef
Tel:94094900sebastian.storvik@ice.noBilder

Om ice
Vår visjon er å vokse ytterligere som en unik og annerledes mobiloperatør, som hver dag kjemper for å bli Norges mest anbefalte selskap.
Følg pressemeldinger fra ice
Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra ice på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra ice
Ice utfordrer på bærekraft: lanserer brukte mobiler, og skal bli en mer synlig samfunnsaktør27.1.2023 07:30:00 CET | Pressemelding
Lanserer «PentBrukt» som ett av flere små steg mot en bærekraftig framtid.
De mest solgte mobilene i 202224.1.2023 07:30:00 CET | Pressemelding
77 prosent hadde eSIM. – Ice elsker eSIM, en teknologi som endelig gjør det enklere for kunden å bytte operatør.
Ice, Craft og Norges Skiskytterforbund engasjerer tusenvis med markedsføringsstunt19.1.2023 07:30:00 CET | Pressemelding
Nå kan du designe lua til Johannes Thingnes Bø
Verken stål, glass eller betong stopper Ice18.1.2023 06:55:53 CET | Pressemelding
Ice gjør mini-basestasjon lett tilgjengelig som tjeneste. SmartCelle er på størrelse med en WiFi-ruter og gir deg mobildekning selv i den dypeste bunker.
Ice bikker 700.000 privatkunder, skal være 1.000.000 i løpet av 202510.1.2023 07:34:37 CET | Pressemelding
De aller fleste som bytter mobilabonnement velger Ice. Det gjør at selskapet nå har vokst seg like stor som Oslo kommune.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom