Drømmepakke til Skyr®-fansen - lanserer tre nye smaker

Til stor glede for mange lanserer Q-Meieriene tre nye limited edition Din Skyr®-smaker sammen med KIWI, REMA og Coop.
De tre nye medlemmene i Skyr®-familien.

— Dette har vært et utrolig gøy prosjekt der vi har samarbeidet med forbrukerne og kjedene om å lage de ultimate smakene. Vi håper og tror at de vil gå rett inn i det bankende hjertet til Skyr®-fansen, sier Q-sjef Kristine Aasheim.

De tre kjedene får alle sin egne smak. I KIWI-hyllen finner du Melon & Pasjon, i Coop lanseres smaken Bringebær & Pasjon og i REMA 1000 kan du sikre deg kombinasjonen Fersken & Pasjon.

Dette er smakskombinasjoner som du helst bør få hendene (og munnen) rundt så fort som mulig. Etterspørselen etter nyheter fra Skyr® er brennhet ifølge Aasheim.

— Vi merker en utemmelig «pasjon» for pasjonsfrukt – og det er ikke så rart. Den eksotiske frukten er forfriskende og spennende i kombinasjon med de mer klassiske yoghurt-smakene.

Variasjon er et viktig stikkord for Skyr® og Aasheim lover tre nyheter som hver og en har sitt unike særpreg. I likhet med resten av Skyr®-familien er alle selvsagt proteinrike og fettfrie.

— I høst har du 11 ulike smaksvarianter å velge fra i Skyr® Original-serien. Aldri før har du hatt så god mulighet til å finne den smaken som passer deg aller best, smiler hun.

Fansen inntar sjefsstolen
At Din Skyr® er en forbrukerdrevet limited edition, betyr at du kan innta rollen som produktutvikler og sette sammen smakene som gjør at du drømmer deg vekk til neste #skyrøyeblikk.

— Er det ikke kult å tenke på at du er med på å bestemme hva det neste fra Skyr® blir? Hver eneste dag får vi inn nye og spennende forslag. Gå inn på nettsiden vår og send oss din idé, oppfordrer hun.

Fra smak til konsistens, design og emballasje – Skyr®-fansen deler alltid sine ærlige innspill og tar del i innovasjonsarbeidet fra start til slutt.

— Helt siden lanseringen i 2009 har Skyr®-forbrukerne latt seg begeistre og engasjere. Derfor er det ekstra spennende hver gang vi lanserer noe nytt, vi vet at forventningene er store.

De tre ulike Din Skyr®-smakene treffer butikkhyllene i midten av september. Nyheten skal være lett å oppdage, begeret har nemlig et iøynefallende design med gull-lokk.

De tre nye medlemmene i Skyr®-familien.