Drømmepakke til Skyr®-fansen - lanserer tre nye smaker
Til stor glede for mange lanserer Q-Meieriene tre nye limited edition Din Skyr®-smaker sammen med KIWI, REMA og Coop.

— Dette har vært et utrolig gøy prosjekt der vi har samarbeidet med forbrukerne og kjedene om å lage de ultimate smakene. Vi håper og tror at de vil gå rett inn i det bankende hjertet til Skyr®-fansen, sier Q-sjef Kristine Aasheim.
De tre kjedene får alle sin egne smak. I KIWI-hyllen finner du Melon & Pasjon, i Coop lanseres smaken Bringebær & Pasjon og i REMA 1000 kan du sikre deg kombinasjonen Fersken & Pasjon.
Dette er smakskombinasjoner som du helst bør få hendene (og munnen) rundt så fort som mulig. Etterspørselen etter nyheter fra Skyr® er brennhet ifølge Aasheim.
— Vi merker en utemmelig «pasjon» for pasjonsfrukt – og det er ikke så rart. Den eksotiske frukten er forfriskende og spennende i kombinasjon med de mer klassiske yoghurt-smakene.
Variasjon er et viktig stikkord for Skyr® og Aasheim lover tre nyheter som hver og en har sitt unike særpreg. I likhet med resten av Skyr®-familien er alle selvsagt proteinrike og fettfrie.
— I høst har du 11 ulike smaksvarianter å velge fra i Skyr® Original-serien. Aldri før har du hatt så god mulighet til å finne den smaken som passer deg aller best, smiler hun.
Fansen inntar sjefsstolen
At Din Skyr® er en forbrukerdrevet limited edition, betyr at du kan innta rollen som produktutvikler og sette sammen smakene som gjør at du drømmer deg vekk til neste #skyrøyeblikk.
— Er det ikke kult å tenke på at du er med på å bestemme hva det neste fra Skyr® blir? Hver eneste dag får vi inn nye og spennende forslag. Gå inn på nettsiden vår og send oss din idé, oppfordrer hun.
Fra smak til konsistens, design og emballasje – Skyr®-fansen deler alltid sine ærlige innspill og tar del i innovasjonsarbeidet fra start til slutt.
— Helt siden lanseringen i 2009 har Skyr®-forbrukerne latt seg begeistre og engasjere. Derfor er det ekstra spennende hver gang vi lanserer noe nytt, vi vet at forventningene er store.
De tre ulike Din Skyr®-smakene treffer butikkhyllene i midten av september. Nyheten skal være lett å oppdage, begeret har nemlig et iøynefallende design med gull-lokk.
Nøkkelord
Kontakter
Kristine AasheimQ-sjefenQ-Meieriene
Tel:97717689kristine.aasheim@kavli.noBilder

Om Q-Meieriene
Q–Meieriene er et uavhengig, norsk utfordrermeieri. Selskapet har to meierier, Jæren Gårdsmeieri og Gausdalmeieriet. Q-Meieriene er et nytenkende meieri, kanskje kjent for sine smarte løsninger som gjør hverdagen enklere for folk flest. Q var først med melkekartong med skrukork og målevindu, rømmebeger med skrukork, 1,75 liter melkekartonger. Meieriet står også bak suksessene Skyr og Norges beste sjokolademelk. Hovedaksjonær er Kavli Holding AS som eies 100% av O. Kavli og Knut Kavlis Almennyttige Fond – Kavlifondet. Gjennom Kavlifondet går overskuddet fra Q-Meieriene går til forskning, kultur og humanitært arbeid.
Følg pressemeldinger fra Q-Meieriene
Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Q-Meieriene på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Q-Meieriene
Q Matredderdagen: Dina og Henning fra Steigen vant prisen «Årets Matredder 2021»29.10.2021 15:37:42 CEST | Pressemelding
I fjor reddet Dina Fonn Sætre og Henning Holand fra Åpentlandskap hele 24 tonn mandelpoteter fra å havne i søpla. For innsatsen vant de prisen «Årets matreddere 2021» som deles ut av Q-Meieriene hvert år.
Maktdemonstrasjon fra TINE for å skvise Q ut av butikkhyllene. Melkemonopolet er på vei tilbake.22.10.2021 09:59:18 CEST | Pressemelding
Landbruksdirektoratet har vedtatt å kutte 50 mill. kr i året til Q-Meieriene. Den store taperen vil bli forbrukerne.
Slik har melkekartongen aldri blitt brukt før21.6.2021 13:40:14 CEST | Pressemelding
«Bill.mrk. Askeladden eller Pippi» står det på stillingsutlysningen du kan lese på 300.000 melkekartonger i juli. Q-Meieriene bruker helt nye måter for å tiltrekke seg sin neste fabrikksjef på Jæren.
Nytt eksperiment skal kurere «datoskrekk»27.5.2021 12:11:53 CEST | Pressemelding
Kan datoskrekk kureres? I sitt nyeste «datoeksperiment» utfordrer Q-Meieriene fire forbrukere til å møte «best før»-frykten ansikt til ansikt.
Syklende kokk vant Matredderprisen12.5.2021 09:04:35 CEST | Pressemelding
Anne Lill Stene fra Stene Matglede sykler rundt med bærekraftig overskuddsmat til lunsjsultne innbyggere i Bergen. I dag vant gründeren og kokken Q-Meierienes matredderpris.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom