dLab erhåller tre nya beställningar

Lund 2022-07-04

Dlaboratory Sweden ABs (publ) erhåller ytterligare beställningar av dInsight Analytics Platform för förbättrad leveranssäkerhet (applikationen dAnalyzer) samt kontinuerlig övervakning av last, effektflöden och elvalitet (applikationen dQuality). Både Kraftringen Nät AB och Malung-Sälens Elnät AB väljer att utöka de digitala plattformarna.

Kraftringen bygger ut sitt elnät ytterligare och har beställt motsvarande utökning av dLabs övervakning med hjälp av dAnalyzer samt dQuality. I beställningen ingår även utrustningen för datainsamling.

Kraftringen väljer även i det pågående digitaliseringsarbetet att aktivera dLabs kommunikationsmodul för export av analysdata till andra IT-system. Beställningen omfattar aktivering i hela det befintligt övervakade elnätet.

Malung-Sälens Elnät AB beställer utökad användning av dInsight Analytics Platform med dQuality för effektiv tillståndskontroll av bland annat laddstationsparker. Den pågående energiomställningen i samhället inbegriper bland annat elektrifiering av transportsektorn och ökad avvändning av förnybara energikällor såsom solpaneler och vindkraft. Inslag som kräver ökad kontroll och övervakning vilket dLab erbjuder via sin plattform.

För mer information vänligen kontakta:

Henrik Winberg, COO dLab, Tel: 076-3248948, henrik.winberg@dlaboratory.com

Om Dlaboratory Sweden AB (publ) - https://dlaboratory.com

Dlaboratory Sweden AB (publ) är en cleantech grupp som erbjuder en intelligent digital plattform som skapar förutsättningar för energisektorn att bidra till framtidens hållbara samhälle. Genom intelligent analys av elnätet och förutsättningar för datadrivna beslut, skapas möjligheter till ett moderniserat arbetssätt och ett mer motståndskraftigt elnät. dLabs kommersiella verksamhet startade 2015 och bolaget har sitt säte i Lund.

Bolagets aktie (DLAB) är föremål för handel på Nasdaq First North Growth Market. Certified Adviser är G&W Fondkommission, e-post: ca@gwkapital.se, telefon: 08-503 000 50.

A Step Forward in Human-Robot Collaboration: Han's Robot Opens A New Era of Intelligent Collaborative Robots13.8.2022 02:39:12 CEST | Press release

SHENZHEN, China, Aug. 12, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Wang Guangneng, general manager of Han's Robot, said that repetitive, mechanical, and dull work had left us no time to take care of our family and real life. Collaborative robots came into being to solve this issue, allowing robots and workers to work together to improve efficiency. However, this is only the first step. Han’s Robot is developing intelligent collaborative robots that do not require secondary development which users can buy and use according to their needs and costs. Han's Robot is invested and established by Han's Laser, the world's leading industrial laser processing and automation solution provider. It has attracted over 500 top global talents from 25 countries and regions. The core technology R&D team has accumulated more than ten years of industrial experience and mastered the core key technologies of intelligent robots. The product has the advantages of intelligent perception, zero-code programming, zero-sliding wh

Volta Finance Limited: Net Asset Value as at 31 July 202212.8.2022 18:15:00 CEST | Press release

Volta Finance Limited (VTA / VTAS) –July2022 monthly report NOT FOR RELEASE, DISTRIBUTION, OR PUBLICATION, IN WHOLE OR PART, IN OR INTO THE UNITED STATES ***** Guernsey, 12August2022 AXA IM has published the Volta Finance Limited (the “Company” or “Volta Finance” or “Volta”) monthly report for June. The full report is attached to this release and will be available on Volta’s website shortly (www.voltafinance.com). PERFORMANCE and PORTFOLIO ACTIVITY July saw a recovery from the losses faced the previous two months. The fund gained +4.5%, mainly driven by EUR CLO equity holdings (+2,7% contribution in NAV performance). Through asset classes, the monthly performances** were: -2.8% for Bank Balance Sheet transactions, +5% for CLO equity tranches; +2.3% for CLO debt; -5% for Cash Corporate Credit and ABS (together representing 2.3% of NAV). In the footsteps of most markets (July was one of the best months for the High Yield bonds market since years), the loan markets rallied and therefore C

CONDITIONS FOR RIKSBANK BID PROCEDURE KOMMUNINVEST BONDS12.8.2022 16:20:00 CEST | Press release

Bid procedure, 2022-08-16BondsKOMMUNINVEST I SVERIGE: 2410. SE0010469205. 2024-10-02 KOMMUNINVEST I SVERIGE: 2706, SE0016829048, 2027-06-15 BidsBids on interest and volume are entered via Bloomberg Bond Auction SystemBid date2022-08-16Bid times10.00-11.00Requested volume (corresponding nominal amount)2410: 200 mln SEK +/-100 mln SEK 2706: 200 mln SEK +/-100 mln SEK Highest permitted bid volume (corresponding nominal amount)2410: 200 mln SEK per bid 2706: 200 mln SEK per bid Lowest permitted bid volume (corresponding nominal amount)SEK 50 million per bidExpected allocation timeNot later than 11.15 (CET/CEST) on the Bid dateDelivery and payment date2022-08-18Delivery of bondsTo the Riksbank's account in Euroclear Sweden AB's securities settlement system 1 4948 6383General Terms and ConditionsGeneral Terms and Conditions General Terms and Conditions för the Riksbank’s Purchases of Bonds via Bid Procedure 2020:3. dated 20 November 2020 (see the Riksbank´s web). Stockholm, 2022-08-12 This i

CONDITIONS FOR RIKSBANK REVERSED AUCTIONS SEK GOVERNMENT BONDS12.8.2022 16:20:00 CEST | Press release

Bid procedure, 2022-08-19BondsSWEDISH GOVERNMENT: 1065. SE0017830730. 2033-11-11 Bid date2022-08-19Bid times09.00-10.00 (CET/CEST) on the Bid dateRequested volume (corresponding nominal amount)1065: 500 mln SEK +/-250 mln SEK Highest permitted bid volume (corresponding nominal amount)1065: 500 mln SEK per bid Lowest permitted bid volume (corresponding nominal amount)SEK 50 million per bidExpected allocation timeNot later than 10.15 (CET/CEST) on the Bid dateDelivery and payment date2022-08-23Delivery of bondsTo the Riksbank's account in Euroclear Sweden AB's securities settlement system 1 4948 6383 Stockholm, 2022-08-12 This is a translation of the special terms and conditions published on www.riksbank.se. In the case of any inconsistency between the English translation and the Swedish language version, the Swedish language version shall prevail. Complete terms and conditions can be retrieved at www.riksbank.se.

Mandalay Resources Corporation tillkännager resultatrapporten för andra kvartalet 202212.8.2022 15:44:02 CEST | Pressemelding

TORONTO, Aug. 12, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Mandalay Resources Corporation (”Mandalay” eller ”bolaget”) (TSX: MND, OTCQB: MNDJF) tillkännager resultatrapporten för kvartalet som slutade den 30 juni 2022. Bolagets sammanfattade och konsoliderade delårsrapporter för kvartalet som slutade den 30 juni 2022, tillsammans med ledningens diskussion och analys (”MD&A”) för motsvarande period, finns tillgängliga under bolagets profil på www.sedar.com och på bolagets webbplats på www.mandalayresources.com. Alla valutor i detta pressmeddelande avser USD om inget annat anges. Höjdpunkter under andra kvartalet 2022: Stärkt balansräkning – en förbättrad nettokassa med 47,9 miljoner USD i likvida medel och 41,5 miljoner USD i totala räntebärande utestående skulder;Konsoliderade kvartalsintäkter på 50,1 miljoner USD;Nettokassaflöde från den löpande verksamheten på 16,1 miljoner USD och fritt kassaflöde på 7,5 miljoner USD1;Konsoliderad kvartalsvis justerad EBITDA1 på 20,3 miljoner USD;Justerat nettoresu