DJ- og produsentduoen Broiler har teamet opp med Trevis og slipper låten «ROCKETMAN»

DJ- og produsentduoen Broiler har teamet opp med Trevis og slipper låten «ROCKETMAN» torsdag 26. september.

Broiler rundet nylig av festivalsommeren med et stort smell da de avsluttet hele Findings Festival i Oslo. Med seg på scenen hadde de den 21 år gamle stjernen, Trevis. Sammen fremførte de den kommende låten «Rocketman» og skal vi tro publikumet blir dette en utgivelse det vil lukte svidd av!

Se video fra opptreden HER

Broiler har siden oppstarten i 2012 streamet nærmere 500 millioner ganger med en rekke multiplatinum hits i flere land. I 2015 ga de ut «Wild Eyes» som gikk rett inn på topplistene og fulgte opp med remixen av «Shots»,  som i dag er streamet 250 millioner ganger. Duoen har vist stort spenn i sine musikalske ferdigheter  - med hits som den urbane «Money» (feat. Bekuh Boom) og balladen «Lay It On Me», et samarbeid med hit-dronningen Ina Wroldsen, til poplåten "Goodbye To Love» med Tysklands nye popstjerne, Nico Santos. I år har de gitt ut låtene «Do it» og «Good Day», før «Rocketman» feat. Trevis slippes torsdag 26. september.

Trevis er Sky Agency sin nye store satsing og spås en lysende fremtid. Han er et ungt norsk artisttalent som både produserer, skriver låter og i tillegg gjør egne koreografier selv. I flere år har Los Angeles vært hans base, hvor han har studert og jobbet målrettet med musikken. Den lovende 21-åringen er nå tilbake i Norge med musikk i bagasjen og klar for å erobre musikk-Norge og de store scenene.

Etter slippet av «ROCKETMAN» 26. september vil Trevis gi ut sin første solo-singel 18. oktober, og ny singel og debut-EP er planlagt i starten av 2020.

Ny musikk fra Ylva, Beck, CLMD, Katy Perry med flere.18.10.2019 12:49:20 CESTPressemelding

Stjerneskuddet Ylva er tilbake med ny singel! https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/clmd-og-tungevaag-har-teamet-opp-pa-deres-nye-singel-dance?publisherId=6987388&releaseId=17872898 CLMD og Tungevaag har teamet opp på deres nye singel «DANCE»! Beck ute med nye singelen "Uneventful Days" Øystein Hegvik kan stolt krone seg med tittelen “vinner av Idol 2018” etter å ha blitt stemt frem som seernes favoritt. Hans forrige singel "Before I Go" har passert over 4 millioner streams siden den ble sluppet og Øystein er i dag klar for å slippe sin nye låt “Dancing When You're Gone”. “Dancing When You’re Gone” er en majestetisk ballade som forteller historien om å la de negative tingene være igjen i fortiden og se framover. Låten drar assosiasjoner til Lewis Capaldis hjerteskjærende tekster og melodiske landskap, og er det perfekte soundtracket til høsten. Katy Perry slapp låta “Harley’s In Hawaii” på onsdag, se den kule videoen her. Katy er om dagen i studio og skriver på nytt material. Vi k

Nyhetsbrev fra Universal Music11.10.2019 11:38:04 CESTPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev fra Universal. Ruben er ute med ny musikk og klar for Senkveld! Nick Strand og Mio med en helt ny versjon av hiten "Can't Get Over You" Tracklisten til filmen Charlie's Angels er nå ute. Albumet inneholder elleve låter hvor man finner artister som blant annet Ariana Grande, Nicki Minaj, Alma, Donna Summer, Stefflon Don og Danielle Bradbery og slippes 1. november. Filmen har premier på norske kinoer 29. november. Denne uken kom den fantastiske videoen til Halseys låt "Graveyard". Videoen er regissert av Anton Tammi og billettene til konserten i Oslo Spektrum er ute for salg nå. Britiske YUNGBLUD (Dominic Harrison) har teamet opp med Dan Reynolds fra Imagine Dragons på den nye låten "original me". Låten er skrevet av Harrison og Reynolds og blir å finne på YUNGBLUDS EP the underrated youth som slippes 18. oktober. "fortjent" er første låt ut fra Ka2s kløbbete alias Kløbb Ka2, et klubbkonsept skreddersydd for lange lørdagskvelder på dansegulvet – med be