Digital verdenspremiere på nye Mercedes-Maybach S-Klasse

Rett i hælene på lanseringen av nye Mercedes-Benz S-Klasse annonseres den digitale verdenspremieren på den nye Mercedes-Maybach S-Klasse. Under "Meet the Maybach S-Class DIGITAL" presenteres alle høydepunktene live via Mercedes me media torsdag 19. november 2020 klokken 14:00. https://media.mercedes-benz.com/maybach

Den nye modellen kombinerer de høyteknologiske løsningene fra S-Klasse med den eksklusive og århundrelange tradisjonen til Maybach. Akselavstanden, som er 18 centimeter lengre enn Mercedes-Benz S-klasse, gagner bakpassasjerene best. Takket være businessseter og sjåførpakke som standard blir den nye bilen både en komfortabel arbeidsplass eller et beroligende tilfluktssted fra verden utenfor. Eksklusive detaljer som den valgfrie tofargede lakken med skillelinje, og store trelister både på baksiden av forsetene og mellom de to bakre passasjerene er elementer man forventer og får i Maybach.

Om Mercedes-Benz Personbil

Følg saker fra Mercedes-Benz Personbil

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Mercedes-Benz Personbil på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Mercedes-Benz Personbil

Nye Mercedes-Benz GLA SUV klar med norske priser26.10.2020 15:42:20 CETPressemelding

Nye GLA SUV er endelig klar med norske priser, hvor et av høydepunktene for det norske markedet er at denne også kommer som plug-in hybrid med inntil 61 km elektrisk rekkevidde. Den nye modellen tar et teknologisk kvantesprang og har blitt betraktelig mer romslig enn sin forgjenger. Prisene starter fra kr. 576.000,- for GLA 200d 4MATIC og fra kr 450.000,- for GLA 250e plug-in hybrid. De første bilene forventes til Norge i starten av 2021.

Nye Mercedes-Benz E-Klasse klar med norske priser24.8.2020 15:46:28 CESTPressemelding

Mercedes-Benz åpner nå for bestilling av nye E-Klasse stasjonsvogn og sedan. Den nye modellserien har fått en omfattende oppdatering, og hele syv plug-in hybrider vil bli tilgjengelig – inkludert ladbar stasjonsvogn med firehjulsdrift. Prisene med forbrenningsmotor starter på kr. 681.900,-, og prisen for plug-in hybrid starter på kr. 639.900,-. De første modellene er forventet til Norge i løpet av høsten.