Digital verdenspremiere på nye Mercedes-Maybach S-Klasse

Rett i hælene på lanseringen av nye Mercedes-Benz S-Klasse annonseres den digitale verdenspremieren på den nye Mercedes-Maybach S-Klasse. Under "Meet the Maybach S-Class DIGITAL" presenteres alle høydepunktene live via Mercedes me media torsdag 19. november 2020 klokken 14:00. https://media.mercedes-benz.com/maybach

Den nye modellen kombinerer de høyteknologiske løsningene fra S-Klasse med den eksklusive og århundrelange tradisjonen til Maybach. Akselavstanden, som er 18 centimeter lengre enn Mercedes-Benz S-klasse, gagner bakpassasjerene best. Takket være businessseter og sjåførpakke som standard blir den nye bilen både en komfortabel arbeidsplass eller et beroligende tilfluktssted fra verden utenfor. Eksklusive detaljer som den valgfrie tofargede lakken med skillelinje, og store trelister både på baksiden av forsetene og mellom de to bakre passasjerene er elementer man forventer og får i Maybach.

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Mercedes-Benz Norge på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Nye Mercedes-AMG GT 4-dørs Coupé – oppgradert kjørekomfort og større individualiseringsmuligheter16.6.2021 11:12:42 CEST | Pressemelding

Den nye AMG GT 4-dørs Coupé kombinerer den ypperste kjøredynamikken fra sportsbilen AMG GT med hverdagslig praktikalitet, takket være fire dører og plass til opptil fem personer. Den er nå mer individuell enn noen gang med et utvidet tilbud av hjul, interiørkombinasjoner og farger, i tillegg til en elegant spesialutgave. Den nye modellen vil debutere med 6-sylindrede motorvarianter, og forventes på norske veier i løpet av høsten 2021.