Dette er årets beste erotiske adventskalender

Erotiske adventskalendere selges som varmt hvetebrød lenge før jul, og salget har allerede eksplodert hos Nytelse.no.

– Nytelse.no sin adventskalender har alltid vært populær, men i år har det virkelig tatt helt av, forteller Maria K. Ebbestad, sexolog og pressetalskvinne for Nytelse.no.

Hun mener alle lekne par bør ha en erotisk adventskalender, som et avbrekk i julestria.

– En erotisk adventskalender vil hver dag gi dere den lille påminnelsen om viktigheten av nytelse i hverdagen.

I år har Nytelse.no gitt ett heldig par fire erotiske adventskalendere for at de skal teste produkter og avgjøre hvilket innhold som er det beste.

– Dette gjør vi rett og slett for å bli enda bedre. Vårt fokus er fornøyde kunder og da er det viktig å lytte til tilbakemeldingene og ha fokus på godt innhold, sier Ebbestad.

Hvis du vil se dette innholdet fra www.nyevibber.no, gi ditt samtykke øverst på denne siden.Alle bør eie en erotisk adventskalender: Edvin og Lill-Ann er veldig fornøyd med overraskelsene i Luksus adventskalender fra Nytelse.no og mener alle bør eie en slik. (Bilde: Nytelse.no)

Lill-Ann Heier og Edvin Heier har fått teste og har sammenlignet kalenderne på innhold og utseende, og kaster terning på helhetsinntrykket.

– Ved første øyekast ser alle kalenderne fine ut rent estetisk, men tre av de bærer preg av å være masseproduserte «ferdig-kalendere». Og selv om alle kalenderne piffer opp sexlivet, så har vi en soleklar favoritt, sier Lill-Ann Heier.

Paret har vurdert alt innhold i alle kalenderne og er enig i at alle bør ha en erotisk adventskalender for å senke stressnivået i jula, prøve noe nytt og gi gnist i sexlivet enten man er alene eller i forhold.

– Vår soleklare favoritt ble adventskalenderen Luksus Limited Edition fra Nytelse, sier Heier.

Hvis du vil se dette innholdet fra www.nyevibber.no, gi ditt samtykke øverst på denne siden.Inneholder orgasmefavoritt: I adventskalenderen Luksus Limited Edition får man Womanizer Liberty i en av pakkene! (Bilde: Nytelse.no)

Favoritt – Luksus Limited Edition

Terningkast: 6

Dette er kalenderen over alle kalendere innenfor erotikk, enten du er singel, eller i forhold. Her finner du gode produkter til både han og henne med god kvalitet og holdbarhet. Kalenderen har stor variasjon i forskjellig vibratorer, spill og sanseprodukter.

Den er elegant med pene poser som kan brukes til å oppbevare produktene i. Nytelse har satt sammen en kalender som treffer både om du liker det mildt, hardt, kinky eller lekent. Her er det fokus på å nyte!

Den er fylt med produkter man vil ha mer av og som man faktisk kommer til å bruke, selv etter julestria. Vi ser at nytelse har tatt til seg tilbakemeldinger fra foregående år og spisset kalenderen inn mot sine kunder. Man får mye for pengene, bare Womanizeren som er i luke 24 er verdt 1000kr! Her er det ikke tatt noen snarveier, man får ikke bare prøver, men hele produkter!

Et stort pluss er det også at de har laget en egen brosjyre på nett der man kan lese om hvert produkt for hver dag som går.

Hvis du vil se dette innholdet fra www.nyevibber.no, gi ditt samtykke øverst på denne siden.Nyt hver dag: En orgasme om dagen vil senke stressnivået i kroppen og gjøre deg gladere.  (Bilde: Nytelse.no)

Ikke overrasket!

Sexolog, Ebbestad er ikke overrasket over at det er kalenderen Luksus Limited Edition som falt mest i smak hos testparet.

– Den har alltid vært populær, men i år er innholdet helt rått med blant annet den originale Womanizer Liberty og det har ikke gjort den mindre populær, forteller Ebbestad.

Hvert år brukes det lang tid på å skreddersy 24 spennende overraskelser og pakke de sammen til det de kaller årets råeste adventskalender.

– Vi har sett på tilbakemeldinger fra tidligere års kalendere, testet haugevis av produkter, og sittet timevis i møter for å komme frem til innholdet i årets adventskalender, forklarer Ebbestad

Variasjon, spenning og et utvalg som passer så mange som mulig var hovedmålet da planleggingen startet, og viktigst av alt; Den skal gi kundene en opplevelse av luksus og kvalitet.

– Dette er ikke bare en ferdig-kalender som vi pøser ut, men hvert produkt er nøye vurdert sammen med våre kunder slik at den blir best mulig, sier Ebbestad.

Hun kan avsløre at man i årets kalender får den populære Womanizer Liberty, elleve spennende sexleketøy, syv bondageutstyr og ikke minst masse deilig tilbehør. I tillegg har produktene i årets kalender høyere kvalitet enn tidligere år, som garantert vil gjøre adventstiden ekstra pirrende og leken.

Hvis du vil se dette innholdet fra www.nyevibber.no, gi ditt samtykke øverst på denne siden.Favoritt: Kalenderen, Luksus Limited Edition er definitivt test-parets favoritt! (Bilde: Nytelse.no)

Stress ned med førjulssex

Førjulstiden kan være stressende for de fleste. Det er hektiske dager med innkjøp av mat og pakker, baking og rengjøring. Det er derfor svært viktig å finne tid til selv om man er singel og å pleie parforholdet med egentid som man har kjæreste. Uansett, vil en orgasme gi overskudd og giv inn i julestria.

– En orgasme om dagen vil senke stressnivået i kroppen og gjøre deg gladere. Ikke bare fordi du opplever noe vanvittig deilig, men orgasmer frigir Dopamin, Oxtocin og Endorfiner som sammen utgjør kroppens egen lykkepille, smiler Ebbestad.

Hvis du vil se dette innholdet fra www.nyevibber.no, gi ditt samtykke øverst på denne siden.EKSPERT: Maria K. Ebbestad er utdannet sexolog og har jobbet med sex og samliv i en årrekke, og er blant annet kjent fra podcasten Klimaks.(Bilde: Nytelse.no)

I tillegg forklarer hun at par som bruker sexleketøy er ofte gode på å kommunisere, de har bedre sex og de er opptatte av å fylle hverandres behov både på og utenfor soverommet. Når man forteller hverandre om hvilke leketøy man kunne tenke seg å prøve, sier man også en del om hva man liker og hvordan man liker å bli tilfredsstilt.

– Å bruke et leketøy under samleie er et perfekt tilskudd siden kvinner ofte bruker lenger tid enn mannen for å oppnå orgasme. Det kan også være veldig pirrende å se henne bruke leketøy på seg selv når orgasmebølgene slår over henne, tipser Ebbestad.

Hvis du vil se dette innholdet fra www.nyevibber.no, gi ditt samtykke øverst på denne siden.Inneholder orgasmefaviritt: Bruk tid sammen og blir kjent med hverandres kropper, for ingen gave er bedre enn en orgasme. (Bilde: Nytelse.no)

Prisgaranti og anonym levering

Blant kundene til Nytelse.no er 49 prosent kvinner og 51 prosent menn.

– Men det er ofte dama som bestemmer, og mannen som bestiller. Heldigvis er det å bestille et sexleketøy ganske lavterskel i våre dager, sier Ebbestad.

Nytelse.no har også prisgaranti. Det betyr at finner du et produkt til en lavere pris et annet sted gir Nytelse.no deg samme pris. I tillegg leveres alle pakker helt anonymt.

– Vi vet at diskresjon og trygghet er viktig for våre kunder. Derfor sendes alle varer fra oss helt anonymt, slik at du som kunde kan være helt sikker på at ingen vet hvor du har bestilt fra, forteller Ebbestad

Hvis du vil se dette innholdet fra www.nyevibber.no, gi ditt samtykke øverst på denne siden.Gled deg til luke 24: I luke 24 ligger det en veldig spennende gave… (Bilde: Nytelse.no)

Om Nytelse.no

Bentsrudveien 1B