Dette burde du vite om VentAir® X Wind!

VENTAIR® X Wind representerer det siste innen tekniske materialer. Det er et avansert system som beskytter mot regn og vind, samtidig som det gir effektiv ventilasjon og fukttransport. Systemet består av tre materialkategorier med spesifikke egenskaper for ulike unike krav.

Hvorfor VentAir® X Wind?

Er det ikke bare å ta på seg noe da? Klart det er. Har du treningstøy fra Craft til utendørsbruk så er det mest sansynlig et plagg med VentAir® X Wind. Dersom du ønsker en god treningspartner i det du har på deg, er det ikke så dumt å vite litt om både merkinger og sertifiseringer, slik at du blir eksperten.

VentAir® X Wind inneholder materiale som gir svært god vindbeskyttelse, effektiv ventilasjon og høy komfort under vindfulle forhold.

Oppsummerte krav:

WP(vannbeskyttelse) >8,000
MVP (fuktighetsbeskyttelse)>8 000

VentAir® X Wind egner seg perfekt til norske og nordiske forhold. Her blåser det mye uansett årstid og de nøye utvalgte materialene i VentAir®X Wind beskytter deg godt mot vind i tillegg til å være vannavvisende. Både bukser og jakker fra Craft kommer med denne merkingen uten at det går på kompromiss med komfort. VentAir® X Wind er nemlig mykt og behagelig og former seg fint etter dine bevegelser.

Produkter med VentAir® X Wind har god stretch og er som skapt for bevegelse. Det er særlig i klær egnet for ski og utendørs løping hvor dette materialet blir mest brukt. Ikke la gode egenskaper gå på bekostning av komfort.

Nå som du har litt mer kunnskap om VentAir® X Wind - kanskje du velger et plagg med disse egenskapene neste gang du skal oppgradere treningsgarderoben.

Merkingen du skal se etter: