Det brasilianske jentelaget Karanba spiller på Ullevål Stadion før Omkampen

Industriselskapet Yara har invitert Karanba til Norge og sponser Tommy Nilsens karanbaprosjekt. Karanba får 300.000 i året i tre år av Yara International.
Karanba-laget består av brasilianske jenter i alderen 16-19 år. De kommer fra favelaen i Rio.
 Karanba handler om mer enn fotball. Det handler om å gi ungdommer som vokser opp under vanskelige forhold glede og læring, og opplevelsen av å få resultater gjennom samarbeid og hardt arbeid. Det handler om å skape bedre liv for mennesker, sier Tommy Nilsen, grunnlegger av Karanba.
 Vi er stolte over å støtte Karanba, sier Nathalie Skovholt, sjef for markedskommunikasjon i Yara.

Nathalie Skovholt, Yara.

Tommy Nilsen, Karanba.

For mer info se http://www.karanba.com

Følg pressemeldinger fra Yara International ASA

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Yara International ASA på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Yara International ASA