Deloitte rangert av Brand Finance som verdens mest verdifulle merkevare for “kommersielle tjenester” for andre år på rad

22. januar ble Deloitte rangert som verdens mest verdifulle merkevare for “kommersielle tjenester” i den nyeste målingen til merkevareselskapet Brand Finance Global.

Av alle merkevarene som ble analysert, blir Deloitte framhevet som den sterkeste og mest verdifulle merkevaren på kommersielle tjenester, foran alle større profesjonelle tjenesteytende selskaper vi konkurrerer med.

Anerkjennelsen er et resultat av Deloittes solide og langsiktige oppbygging av en mer homogen og differensiert global merkevare. Blant annet har Deloitte oppnådd økt synlighet og effekt gjennom selskapets globale reklamekampanje, et mer samordnet uttrykk på tvers av sosiale medier og vekt på formålsdrevne tiltak som WorldClass.

Deloittes arbeid for å fornye merkevaren sin og kommunisere sitt globale budskap har vist seg å være vellykket, og har gjort selskapet bedre i stand til å hjelpe sine kunder med å løse løpende utfordringer knyttet til den fjerde industrielle revolusjon, opprettholde tilliten til selskapet i samfunnet, ta vare på sine medarbeidere og styrke lokalsamfunn.

Brand Finance er verdens ledende uavhengige selskap innenfor måling av merkevareverdi. Vi ser sammenhengen mellom markedsføring og økonomi. Brand Finance ble etablert i 1996 med mål om å “se sammenhengen mellom markedsføring og økonomi.” I mer enn 20 år har vi hjulpet alle typer selskaper og organisasjoner med å knytte merkevaren til bunnlinjen. Vi tallfester merkevarens økonomiske verdi. Vi tester 5.000 av verdens største merkevarer hvert år. Vi rangerer merkevarer i alle sektorer og land, og publiserer nærmere 100 rapporter hvert år.

Les hele rapporten her.