Deloitte

Deloitte kåret til "Leader in CRM and Customer Experience Implementation Services" av Gartner

Del

Basert på Deloittes erfaring og kompetanse innen "Customer Experience", samt evnen til å sette kunden i fokus, har ført til at Gartner har kåret Deloitte som "Leader in CRM and Customer Experience Implementation Services".

Britt Otterdal Myrset
Britt Otterdal Myrset

Gartner, en av verdens ledende bedrifter innen IT og rådgivning, har kåret Deloitte som "Leader in CRM and Customer Experience Implementation Services" i rapporten deres "Magic Quadrant for CRM and Customer Experience Implementation Services."

- Vi er stolte over å bli anerkjent som «Leader» innen CRM og Customer Experience av Gartner. Vi jobber hver eneste dag for å hjelpe våre kunder med å utvikle helhetlige løsninger som knytter dem tettere sammen med deres kunder. Denne prisen viser at det lønner seg å fokusere på å utvikle løsninger som gjør det bedre og enklere for sluttbrukeren, sier partner og leder av Deloitte Digital og Consumer Business Britt Myrset.  

Helhetlig tilnærming for å øke kundetilfredshet

Gartner definerer "CRM and Customer Experience (CX) Implementation Services" som tjenester som tilbys kunder for å hjelpe de til å utvikle en CX strategi. Tilbydere i dette markedet designer, bygger, implementerer og gjennomfører prosessendringer og IT-løsninger for å forbedre interaksjonen mellom organisasjoner og deres kunder. Disse tjenestene bidrar til å øke salg, forbedre kundeservice og markedsføring, samt at det bidrar til å øke kundetilfredsheten. 

I rapporten fremhever Gartner blant annet at Deloitte er spesielt sterke på innovasjon, tverrfaglig kompetanse og forretningsfokus. Dette er viktige egenskaper i en tid der forbrukeren forventer at organisasjoner klarer å interagere med forbrukeren på deres premisser. 

- Forbrukermønsteret har endret seg drastisk de siste årene, og spesielt den siste tiden. Forbrukeren forventer en friksjonsfri opplevelse basert på deres bekostninger, og da må organisasjoner være rigget og klare til å levere på dette. En helhetlig tilnærming for å knytte kunder, ansatte og merkevarer sammen er helt kritisk for å overleve i fremtiden, sier Myrset.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Britt Otterdal Myrset
Britt Otterdal Myrset
Last ned bilde

Lenker

Om Deloitte

Deloitte
Deloitte
Dronning Eufemias gate 14
0191 Oslo

+47 23 27 90 00http://www.deloitte.no

Deloitte er et markedsledende selskap som leverer revisjon, advokattjenester, finansiell rådgivning, risikoanalyser og konsulenttjenester. Vi etterstreber å hjelpe våre kunder realisere sine ambisjoner, skape en positiv forskjell i samfunnet, og utnytte potensialet i våre medarbeidere.

Vi arbeider for en rekke internasjonale selskaper og norske virksomheter innen alle deler av næringslivet, ideelle organisasjoner, idrett og kommunal- og statlig sektor. Hver klient har tilgang til et tverrfaglig team som kan trekke på erfarne medarbeidere og internasjonal kompetanse på tvers av industrier, sektorer og fagdisipliner. Gjennom dette er vi i stand til å bidra med dyp innsikt og kvalifiserte meninger om problemstillinger i daglig drift, så vel som innspill og vurderinger om fremtidige scenarier. Med 1500 ansatte ved 22 kontorer i Norge har vi kapasitet og kompetanse til å gjennomføre alle typer prosjekter. Vi bidrar til å skape resultater for våre klienter gjennom en strategisk tilnærming til utfordringer, med høy grad av praktisk gjennomføringsevne.

Følg saker fra Deloitte

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Deloitte på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Deloitte

Midt i en krise viser den yngre generasjonen mest motstandsdyktighet18.8.2020 09:00:00 CESTPressemelding

Deloitte Global Millennial Survey 2020 Deloitte Global Millennial Survey 2020 utforsker synspunktene til mer enn 27 500 millennials og Gen Zs, både før og etter starten av COVID-19-pandemien. Undersøkelsen har som formål å forstå deres synspunkter på en rekke temaer som hva de leter etter hos en arbeidsgiver, om de har de riktige kvalifikasjonene til fremtidens arbeidsliv og deres psykiske helse. Undersøkelsen kartlegger i tillegg deres syn på næringslivet, politikk, klima og pandemien. Undersøkelsen avdekker at til tross for de individuelle og personlige utfordringene millennials og Gen Zs står overfor, har de vært opptatt av større samfunnsspørsmål, både før og etter utbruddet av pandemien. Pandemien har styrket deres ønske om å bidra til å drive positive forandringer i lokalsamfunnene deres og rundt om i verden,og de fortsetter å kjempe for en verden der virksomheter og regjeringer speiler det samme engasjementet for samfunnet. Rapporten fra 2020 består av to deler. Den første delen

I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom