Deloitte Advokatfirma kåret til Transfer Pricing Firm of the Year

Deloitte Advokatfirma er årets vinner av International Tax Reviews høythengende pris "Norway Transfer Pricing Firm of the year".

For syttende år har International Tax Review kåret ledende selskaper innen skatt og internprising i en rekke ulike land. Over 1 000 selskaper har blitt vurdert, og det er nå klart at Deloitte Advokatfirma går til topps i Norge i kåringen av årets selskap innen internprising, «Transfer Pricing Firm of the year».

Hans-Martin Jørgensen, partner og leder av Deloitte Advokatfirmas internprisingsavdeling, ser på kåringen som en stor anerkjennelse av selskapets kompetanse og posisjon i markedet.

- Jeg er stolt og glad over at vi vinner denne kåringen. Vi ser på det som en stor anerkjennelse av vår kompetanse og posisjon i markedet. Deloitte Advokatfirma ønsker å være ledene i Norge på internprising, og ITR sin pris understreker at vi har en slik posisjon, sier Jørgensen, og utdyper:

- Det finnes mange ulike kåringer, men denne anses av de fleste innenfor fagområdet som den mest høythengende, og derfor er dette spesielt gøy. Vi jobber sammen som et team i Norge for å tilby de beste tjenestene til internasjonale virksomheter. En slik pris må derfor deles med alle medarbeiderne våre som har bidratt til å gjøre dette mulig.

Kåringen befester Deloitte Advokatfirmas posisjon som et av landets ledende advokatfirmaer, og går inn i rekken av rangeringer hvor Deloitte Advokatfirma har gjort seg gjeldende den siste tiden.

- Det at vi jevnt oppnår flere rangeringer på øverste nivå, er en gledelig anerkjennelse av at vi utgjør en positiv forskjell i samfunnet, sier Rolf Saastad, partner og leder av Deloitte Advokatfirma.

Rolf Saastad, partner og leder av Deloitte Advokatfirma
Hans-Martin Jørgensen, partner og leder av Deloitte Norges internprisavdeling

Vi arbeider for en rekke internasjonale selskaper og norske virksomheter innen alle deler av næringslivet, ideelle organisasjoner, idrett og kommunal- og statlig sektor. Hver klient har tilgang til et tverrfaglig team som kan trekke på erfarne medarbeidere og internasjonal kompetanse på tvers av industrier, sektorer og fagdisipliner. Med 1500 ansatte ved 23 kontorer i Norge har vi kapasitet og kompetanse til å gjennomføre alle typer prosjekter. Vi bidrar til å skape resultater for våre klienter gjennom en strategisk tilnærming til utfordringer, med høy grad av praktisk gjennomføringsevne.