Deloitte Advokatfirma er vinneren av "Tax Firm of The Year - Norway" - International Tax Review - European Tax Awards 2020

Deloitte Advokatfirma er årets vinner av prisen "Tax firm of the year", og forsterker posisjonen som et av de beste advokatfirmaene i Norge. - Det er ekstra gøy å vinne denne prisen, for Deloitte Advokatfirma har som mål å være nummer én på skatt i Norge, sier Rolf Saastad.

ITR European Tax Awards er en årlig prisutdeling som anerkjenner og belønner aktører som har vist fremragende og ekstraordinær innsats. arbeid innen fagfeltet. Prisen deles ut av International Tax Review, et internasjonalt tidsskrift som fokuserer på analyser av skattepolitikk- og rådgivning. ITR kårer prisvinnere i en rekke land, på alle kontinenter.

Best i Norge

- Skatt som fagfelt er et stort og komplekst fagområde. Våre advokater og rådgivere i skatt er blant de dyktigste i landet og jobber hardt hver eneste dag for å gi alt for kundene sine. Denne prisen gjenspeiler innsatsen vi har lagt ned de siste årene , sier partner og advokat Audun Frøland.

Partner og leder av Deloitte Advokatfirma, Rolf Saastad, forteller at "ITR Tax firm of the year" er en pris som henger høyt og som anerkjenner de beste innen fagfeltet.

- Dette er herlig og noe vi er veldig glade for. ITR-kåringen henger høyt og er den absolutt viktigste kåringen. Dette særlig fordi den er basert på hva våre kunder og klienter mener, ikke hva ulike advokater og rådgivere mener om hverandre. Dette er også en kåring som vi vinner som et team og hvor alle har bidratt, ikke en kåring av enkeltpersoner. Vi har tidligere vunnet denne i 2008, 2002, 2012, 2013 og 2017, og viser med dette at vi fortsetter å være en av landets ledende virksomheter innen skatt, sier Partner og leder av Deloitte Advokatfirma.

Internasjonal anerkjennelse

Deloitte presterer sterkt i årets kåring i ITR. Med flest priser på tvers av Europa, Midtøsten og Afrika. har Deloitte gjenerobret plasseringen som "European Tax Firm of The Year"!

Tidligere i år ble også Deloitte rangert som en av verdens fremste skatte-eksperter i sine "2020 World Tax and Transfer Pricing (TP) guides".

- Det at vi nå har oppnådd flere rangeringer på øverste nivå enn noen gang før, er en gledelig anerkjennelse av at vi utgjør en positiv forskjell i samfunnet, sier Philip Mills, leder for Deloitte Global Tax & Legal.

Audun Frøland, partner, advokat og leder Tax, Deloitte Advokatfirma AS
Rolf Saastad, partner, advokat og leder Tax & Legal, Deloitte Advokatfirma AS