Delårsrapport 1 januari - 30 juni 2020

STABIL OPERATIV UTVECKLING, FÖRVÄRV AV ADMIT, GENOMFÖRD FÖRETRÄDESEMISSION

Det andra kvartalet var händelserikt. Verksamheten och portföljbolagen stod alla på tå för att möta pandemin med så begränsade effekter som möjligt. Som koncern räknat har Stockwik klarat sig mycket bra. Portföljbolagen är intakta och de flesta verksamheterna är i stort opåverkade.

I mitten av maj annonserades förvärvet av Admit Ekonomi. Förvärvet är Stockwiks elfte. Admit har sedan starten år 1999 inriktat sig på att erbjuda sina kunder ekonomitjänster som ett helhetskoncept kring redovisning, lönehantering, rapportering, bokslut och skatterådgivning. Admit har en obruten och lång historik med positiva resultat. Företagets verksamhet bedrivs med hög kvalitet och dess uppdragsgivare har samma karaktär.

Företrädesemissionen genomfördes framgångsrikt. Den var från början garanterad till 100 procent. Intresset var dock överväldigande med en slutlig teckningsgrad på hela 512 procent. Även övertilldelningsemissionen kunde således nyttjas. Totalt tillfördes Stockwik 14,35 MSEK före emissionskostnader.

För rullande tolv månader redovisar koncernen proforma 456,6 MSEK i nettoomsättning och 51,1 MSEK i EBITDA, exklusive effekt från IFRS 16 om 11,9 MSEK uppgick EBITDA till 39,2 MSEK, en god och tillfredställande nivå i linje med vad som kommunicerats tidigare.

PERIODEN 1 APRIL - 30 JUNI 2020

• Nettoomsättningen uppgick till 98,4 (76,2) MSEK
  • Rörelseresultat före avskrivningar (EBITDA) uppgick till 11,4 (-0,2) MSEK, exklusive effekt från IFRS 16 om 3,2 (2,0) MSEK uppgick EBITDA till 8,2 (-2,2) MSEK
  • Rörelseresultat före avskrivningar på immateriella anläggningstillgångar (EBITA) uppgick till 7,7 (-3,2) MSEK
  • Rörelseresultat (EBIT) uppgick till 5,8 (-4,8) MSEK, exklusive effekt från IFRS 16 om 0,2 (0,1) MSEK uppgick EBIT till 5,6 (-4,9) MSEK
  • Resultat efter skatt uppgick till 2,1 (-7,4) MSEK, varav -5,6 (-4,5) MSEK utgjorde avskrivningar och - (-) MSEK förändring uppskjuten skatt på underskottsavdrag vilka inte påverkade koncernens likviditet
  • Resultat per aktie för verksamheten före utspädning uppgick till 0,49 (-1,80) SEK och efter utspädning till 0,39 (-1,80) SEK

PERIODEN 1 JANUARI - 30 JUNI 2020

• Nettoomsättningen uppgick till 194,7 (120,7) MSEK
  • Rörelseresultat före avskrivningar (EBITDA) uppgick till 17,5 (1,5) MSEK, exklusive effekt från IFRS 16 om 6,0 (3,6) MSEK uppgick EBITDA till 11,5 (-2,1) MSEK
  • Rörelseresultat före avskrivningar på immateriella anläggningstillgångar (EBITA) uppgick till 10,1 (-3,4) MSEK
  • Rörelseresultat (EBIT) uppgick till 6,4 (-6,3) MSEK, exklusive effekt från IFRS 16 om 0,4 (0,1) MSEK uppgick EBIT till 6,0 (-6,4) MSEK
  • Resultat efter skatt uppgick till -1,4 (-10,9) MSEK, varav -11,1 (-7,8) MSEK utgjorde avskrivningar och - (-) MSEK förändring uppskjuten skatt på underskottsavdrag vilka inte påverkade koncernens likviditet
  • Resultat per aktie för verksamheten före utspädning uppgick till -0,33 (-2,72) SEK och efter utspädning till -0,33 (-2,72) SEK

Informationen i detta pressmeddelande är sådan information som Stockwik Förvaltning AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 28 augusti 2020 kl. 08:00 (CET).

För ytterligare information kontakta:

David Andreasson, VD och koncernchef
Stockwik Förvaltning AB (publ)
Telefon: nollsjunolltresexåttatrettonnittionio

Om Stockwik

Stockwik ger sina aktieägare möjlighet att vara delägare i en portfölj av välskötta, stabila och lönsamma, mindre, svenska kvalitetsföretag. Stockwik erbjuder en stabil plattform för småföretag att utvecklas organiskt och via kompletterande förvärv. Stockwik tar tillvara på de mindre bolagens spetskompetens och erbjuder det stora bolagets trygghet och möjligheter. Vi investerar långsiktigt och förvärvar bolag för att behålla dem. I vår investeringsprocess ställer vi krav på såväl kvantitativa parametrar såsom kapitaleffektivitet som kvalitativa värden såsom god affärsetik samt ordning och reda. Vårt arbete baseras på tre grundprinciper; Rätt människor, rätt värderingar, rätt bolag. Stockwik är noterat på Nasdaq Stockholm Small Cap med kortnamn STWK.

Nokia comments on trading activity of its stock27.1.2021 19:15:00 CETPress release

Nokia Corporation Stock Exchange Release January 27, 2021 at 8.15 pm (CET +1) Nokia comments on trading activity of its stock Espoo, Finland - Nokia is issuing this stock exchange release to comment on recent trading activity of its stock. Nokia is not aware of any material, undisclosed corporate developments or material change in its business or affairs that has not been publicly disclosed that would account for the recent increase in the market price or trading volume of its shares. About Nokia We create the critical networks and technologies to bring together the world’s intelligence, across businesses, cities, supply chains and societies. With our commitment to innovation and technology leadership, driven by the award-winning Nokia Bell Labs, we deliver networks at the limits of science across mobile, infrastructure, cloud, and enabling technologies. Adhering to the highest standards of integrity and security, we help build the capabilities we need for a more productive, sustainabl

Orange Belgium invites investors and analysts to participate in its Q4 & FY 2020 results online web conference and audio conference call on February 5, 202127.1.2021 19:00:12 CETPress release

Orange Belgium will publish its results for the fourth quarter and full year of 2020 on Friday, February 5, 2021 at 07:00 CET. Orange Belgium Investor Relations is pleased to invite investors and analysts to participate in an online web conference and/or audio conference call hosted by: Xavier Pichon, CEO Arnaud Castille, CFO Koen Van Mol, Investor Relations The conference will start at 2:00 pm CET (1:00 pm UK / 8:00 am EST). To access the online web conference, please register using the following link: Orange Belgium FY 2020 results. Should you wish to only join the audio conference call, please register using the same link, where you will find all conference call details. The recorded session will be available after the conference call and can be downloaded from our website. You will find the link to access the recorded session on the website below. The press release for the fourth quarter and full year of 2020, the roadshow presentation and the results toolkit will be available on F

SEK TENDER OPERATION ANNOUNCEMENT FOR ONWARD LENDING27.1.2021 16:20:00 CETPress release

Bid date, 2021-01-29Bid Submission Date2021-01-29Bid times10.30-11.00 (CET/CEST) on the Bid dateOffered Amount50 billion SEKMaximum Permitted Bid Volume12.5 billion SEK from an individual bidderSettlement Date2021-02-02Minimum Permitted Bid Volume10 million SEK per bidFinal Repayment Date2025-02-03Maximum Allocation25 per cent of Offered AmountAllocation TimeNot later than 11.30 (CET/CEST) on the Bid dateRepayment Date2022-02-02Option Repayment Date 12023-02-02Option Repayment Date 22024-02-02Interest rateThe Riksbank´s applicable repo rateAdditional interest rate0.10 per centConfirmation of bids to e-maileol@riksbank.se Stockholm, 2021-01-27 This is a translation of the special terms and conditions published on www.riksbank.se. In the case of any inconsistency between the English translation and the Swedish language version, the Swedish language version shall prevail. Complete terms and conditions can be retrieved at www.riksbank.se.

Hexagon Purus selected by Talgo for first zero-emission hydrogen train in Spain27.1.2021 16:00:00 CETPress release

Hexagon Purus has received an order to deliver high pressure cylinders to Talgo, S.A., a leading manufacturer of intercity, standard and high speed passenger trains, for its first hydrogen prototype train. The Talgo Vittal-One train will be built and deployed in Spain and will serve as a testbed for how hydrogen technologies could be implemented in the Iberian Southwest. “There are more than 10,000 diesel trains in operation across Europe that will need to be replaced over the next 15 years. For distances between 400-800 km, hydrogen-powered trains are a smart solution to reduce local emissions without incurring the high cost of electrifying the tracks,” says Michael Kleschinski, Executive Vice President of Hexagon Purus. “We are excited to help develop the solutions needed for this ground-breaking move in public transit.” “Green hydrogen is no longer the future, it is a reality,” says Mr. Emilio García. Innovation Director at TALGO. “The start-up of hydrogen trains such as Talgo’s Vit

Property Carriers Beat Fraud with New Prior Loss Images in Verisk’s ISO ClaimSearch®27.1.2021 15:45:00 CETPress release

Jersey City, N.J., Jan. 27, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Verisk (Nasdaq:VRSK) announced that ISO ClaimSearch, the world’s largest database of property and casualty insurance (P&C) claims, has enhanced its robust claim intelligence platform by adding prior loss image matching. This automates previously laborious processes and significantly bolsters fraud protection. Millions of property images have been added to the system, which contains over 1.5 billion claim records and receives ongoing contributions from more than 90% of P&C insurers. Verisk created this enhancement – available at no cost to participants -- by tapping into participant-authorized claim images from its Xactware property estimation system. How ISO ClaimSearch works: As adjusters review ISO ClaimSearch match reports, a simple on-screen camera icon easily identifies prior claims containing photos.Prior loss images may reveal pre-existing damage, or the same damage being claimed again.Image forensics expose anomalies such as