Davai slipper (etter)festlåt

Davai gir folk med lakenskrekk sin egen låt.
Davai "I Should Go Home" artwork

Davai debuterte med et smell med singelen "Replay"i 2017. Den nådde #13 på norske lister, og var i tillegg topp 200 i 9 ulike land. Siden da har Davai etablert seg med et unikt party-sound, med singler og remixer som hittil har strømmet over 100 millioner ganger tilsammen.

Benjamin er hjernen, og danseføttene, bak Davai. Han er like komfortabel med å spille live foran publikum som i produsentrollen i studio, og vil alltid være der ting skjer. Så kanskje er det seg selv han forsiktig refser med den nyeste releasen "I Should Go Home"?
Det er i hvert fall relaterbar tematikk for alle med FOMO etter en eksepsjonelt stille vår.

"I Should Go Home" er klar for fest fra fredag 12. juni.

Davai "I Should Go Home" artwork
Davai (c) Anton Soggiu