Davai med låt om selvaksept

"Somebody I'm Not" feat Doug Panton er en låt om å akseptere seg selv som man er.

Somebody I'm Not artwork

Lasse og Benjamin digget låtskissen de fikk fra Doug, og relaterer til teksten "Det var en kul prosess fra start til slutt, og vi ble så inspirert at vi gjorde 4-5 utkast på null tid" forteller de.

Produsentduoen fokuserer på musikken, men liker tekster med litt substans og mening. "Det er inspirerende at låta handler om en karakter som har funnet fred i å være seg selv, og ikke streber etter å opprettholde en fasade."

Davai har ikke mye tid til å være andre enn seg selv; "to glade studio-geeks" som, når de ikke jobber med musikken, fokuserer mest på bleieskift (Lasse ble nettopp far for første gang) eller fysisk aktivitet (Benjamin er trenings-entusiast).

Og på spørsmål om hvem de ikke er svarer de "Vi mangler alle nødvendige egenskaper for å være regnskapsførere. Eller managere. Så mye stress og baller i luften. Nei takk. Eller vaskehjelp. Vi kunne definitivt ikke vært noens vaskehjelp. Nope. Nix. Nei. Never."
Skjønner!
Men Davai hjelper til med å gjøre spillelistene en ren fornøyelse med "Somebody I'm Not" feat Doug Panton.

Ute i alle strømmetjenester fra fredag 28. juni.

Somebody I'm Not artwork
Davai (c) Anton Soggiu

Hør George Michaels musikk i årets julefilm!10.10.2019 10:30:00 CESTPressemelding

Sony Music er mer enn begeistret over å kunne presentere soundtracket til Universal Pictures' etterlengtede romantiske julefilm, Last Christmas, inspirert av musikken til George Michael og Wham!. Filmen, som er regissert av Paul Feig og skrevet av Academy Award®-vinner Emma Thompson, har stjerner som Emilia Clarke (Game of Thrones), Henry Golding (Crazy Rich Asians), Michelle Yeoh og Thompson selv, på rollelisten. Last Christmas-soundtracket byr, i tillegg til hitlåten filmen har sitt navn fra, på hele 13 av George Michaels mest populære låter fra hans år som soloartist samt en helt ny låt, skrevet og produsert av George Michael før han gikk bort. Soundtracket slippes 8. november (digitalt og CD) og 15. november (vinyl). Filmen kommer på norske kinoer 8. november! Om soundtrack og bakgrunn for filmen Filmen Last Christmas ble til etter at den anerkjente, britiske filmprodusenten David Livingstone snakket om sin kjærlighet for Wham!s (George Michael og Andrew Ridgeley) ikoniske hit «Las