CTM Ultra Carbon

Ultra-konseptet er bygget for høy hastighet over lange avstander og inkluderer ultralette og ultrahurtige løpesko som kan brukes på forskjellige typer underlag. Plattformen gir en perfekt balanse mellom tykkelsen på sålen, drop og angrepsvinkel, noe som betyr at du kan opprettholde best mulig løpesteg i lang tid. Vi snakker om Craft sin nye CTM Ultra Carbon, en sko i verdensklasse!

Løpesko i verdensklasse.

CTM Ultra Carbon er en løpesko av høy kvalitet utviklet for ultra-distanseløp i verdensklasse.

CTMShoe

Denne avanserte løpeskoen kombinerer ultralett Vault Foam™ med en finjustert karbonfiberplate som gir maksimal respons og effektivitet.
Skoen har også en yttersåle i høykvalitets gummi med veldig godt grep som gir et kraftig, men energieffektivt løpesteg.
En sko for deg som stiller høye krav til treningen din før et maraton- eller ultradistanseløp.

CTM2

Kommer snart.

CTM Ultra Carbon kommer snart for salg!
Vil du være blant de første som kan sikre seg skoen?

Følg denne linken for å melde deg på nyhetsbrev: https://www.craft.no/craft-nyhetsbrev/

CTM3

Detaljer.

CTM – innovasjon i verdensklasse
CTM står for Craft Tailored Motion og inkluderer de mest avanserte materialene og de nyeste innovasjonene for de mest krevende idrettsutøvere. Et naturlig valg når maksimal funksjon, suveren respons og lav vekt er høyeste prioritet.

• Øvre del i meget funksjonelt mesh.
• Vault Foam i mellomsålens nederste lag: lett, meget responsiv og slitesterk.
• Vault Foam i mellomsålens midtre lag: ultralett og ultrahøy responsivitet.
• 3-delt yttersåle av gummi med godt grep for effektiv løping på både asfalt, grusvei og i varierende værforhold.
• Avansert karbonfiberplate som er delt med høy presisjon for optimal fleksibilitet og respons.
• Vekt UK8 260 gram.
• Total såletykkelse 40 mm.
• Drop 10 mm.

100% Polyester Jacquard+TPU no-sew, Midsole: 100% EVA Skum, Midsole insert:100% Carbon, Outsole: 100% Gummi

Skoen tåler håndvask på middels varme.