Craft hyller superundertøyets stille kamp i ny film

A silent hero. Superundertøy er Craft Sportswear sin store satsning denne høsten. Disse essensielle plaggene blir ofte glemt når vi snakker om de store suksessene. Se filmen og bli med på en reise inn i superundertøyets tilbaketrukne liv.

En av høstens store satsninger for Craft er en internasjonal kampanje med stort fokus på superundertøy og plaggets noe "utakknemlige" situasjon.

Mange forbinder merkevaren Craft med nettopp superundertøy og plaggene har en fast plass i de mange hjem. Craft er opptatt av å ha klær til all slags vær og her kommer superundertøyet inn i bildet.
Superundertøy er nemlig en essensiell del av garderoben og det er det flere grunner til.

SilentHero
Foto: Craft superundertøy, Core Warm Baselayer Set.

Det overordnede formålet med superundertøy er at det regulerer kroppstemperaturen slik at man hverken blir for kald eller varm under aktivitet samtidig som det gir optimal fukttransport.

Craft sitt superundertøy skal føles som et "second skin" og er designet for å gi deg den beste opplevelsen under aktivitet i alt fra milde til kalde forhold.

Baselayer
Foto: Craft superundertøy, Core Warm Baselayer Set.

Craft sin undertøyskolleksjon inneholder flere varianter med ulike egenskaper. Alle har forskjellige behov og bruksområder for superundertøy, men vi føler oss trygge på at du vil finne din nye favoritt i denne kolleksjonen. Når du først har funnet favoritten, blir den med deg videre år etter år.
I tillegg til å være et supersmart og praktisk plagg, må vi innrømme at vi synes det ser fantastisk bra ut også.

"A silent hero".

Kampanjen lanseres i disse dager i alle Craft sine markeder rundt om i hele verden.

Filmen er produsert inhouse av Craft og er produsert av Superstudio.

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.A Silent Hero.