Craft er stolt sponsor til Sykkelaksjonen 2021

Den 24. juni går startskuddet for årets sykkelaksjon. Åtte ildsjeler setter seg på sykkelen i Lindesnes med Nordkapp som mål.

Hva er Sykkelaksjonen?

Sykkelaksjonen 2021 består av en gjeng med ildsjeler som ønsker å gjøre en forskjell for barn som rammes av kreft.
Fra 24. juni – 9. juli skal åtte syklister fra Sykkelaksjonen, tidligere kjent som “Lindesnes-Nordkapp 2020”, kjempe for både rekord og innsamling gjennom alle Norges fylker og flotte naturperler. Aksjonen vil starte med et solorekordforsøk av Øystein Dahl som skal sykle distansen Lindesnes – Nordkapp. Da han har nådd toppen vil syv syklister som et lag forsøke å sette ny rekord ved å for første gang sykle gjennom alle Norges fylker.

Foto: Sykkelaksjonenlogo og Barnekreftforeningenlogo. Bli med og gi din støtte til sykkelaksjonen. Du kan enten donere penger via VIPPS 661492 eller ved å kjøpe produkter.

Med seg på denne reisen vil de bli fulgt av et crew som skal dokumentere rekorder, stunts, aktiviteter, innsamlinger og nå ut via sendinger til hele Norges befolkning.
I fjor lyktes de å samle inn 1,2 millioner kroner og i år har de som mål å doble dette beløpet.
Mens det under første del av aksjonen vil være stort fokus på solo rekordforsøk, vil det på tur nedover med sykkellaget bli fokus på å skape en folkefest hele veien fra Harstad til Oslo. Sykkelaksjonen ønsker å skape fokus rundt historier, konserter, stuntreportere, naturperler og publikum.

sykkelaksjonen
Foto: Sykkelaksjonen 2021, bildet er fra en treningstur tidligere i år.

Sykkelaksjonen om Craft

"Vi er svært stolte og takknemmelig! Craft stiller med tempodrakter og sykkelbekledning fra topp til tå på alle rekordgutta som skal ut på Sykkelaksjonen 2021. Craft er så rause at de også kler opp alle i Team Olga og resten av Crewet. Vi er smigret over profesjonaliteten til Craft."

Vil du være med å støtte Sykkelaksjonen 2021?

Sykkeltrøye kan kjøpes her: https://www.craft.no/sykkelaksjonen-2021/.

50% av inntektene går til direkte til saken.

Ønsker du å donere penger til saken, kan dette sendes med VIPPS til 661492.