Craft ambassadør Vladimir Vukicevic

En spesialist på 110 meter hekk som innehar den norske rekorden satt i 2020. Vi snakker selvfølgelig om Vladimir Vukicevic; et stort norsk talent innen friidrett! Craft har gleden av å presentere Vukicevic som sin nye ambassadør.

Hvem er Vladimir?

Vladimir er et 29 år gammelt idrettstalent som allerede har oppnådd stor suksess innen friidrett og spesielt hekkeløp. Han er en del av friidrettsklubben SK Vidar.

Vladimir vant sitt første OL-gull helt tilbake i 2009 og siden den gang har det blitt mange konkurranser og mange medaljer.

Årets store mål er OL i Tokyo. For å nå dette målet må han forbedre og finpusse formen han hadde da han tok den norske rekorden på 110 meter hekk i 2020. Treningene flyter godt om dagen, så han har stor tro på at en kvalifisering er innen rekkevidde. OL skal etter planen arrangeres sommeren 2021. I mellomtiden skal han blant annet delta på EM innendørs i mars, der han sikter inn på å komme seg helt til finalen.

Både Vladimir og vi i Craft er svært optimistiske med tanke på at han skal lykkes med begge disse målene.

VladimirFoto: Trackpic.

Stolt Craft ambassadør.

«Jeg er veldig stolt over å ha blitt en del av Craft sitt team. Som toppidrettsutøver utsetter jeg kroppen for fysiske anstrengelser hver eneste dag. For meg er komfortable klær en viktig del av treningen. Craft sin visjon om kvalitet, funksjonalitet og bærekraftighet samsvarer derfor med min visjon og holdning som toppidrettsutøver og menneske. Jeg ser frem til samarbeidet.» sier Vladimir Vukicevic selv når vi spør han om hva som fikk han til å gå for oss som samarbeidspartner.

Vladimir

Foto: Vladimir, hekkeløp.

Vi er stolte av å ha Vladimir på laget!

Magnus Moan som ambassadør for Craft!15.12.2020 15:27:04 CETPressemelding

Det er med stor glede vi ønsker Magnus Moan velkommen tilbake som ambassadør for Craft. Den tidligere kombinertløperen har lagt bak seg en imponerende idrettskarriere. Etter at han la opp som toppidrettsutøver i 2019, har han kommet seg ut i arbeidslivet og har i senere tid også vært å se i blant annet tv-programmet "Mesterens mester". Nå er Magnus endelig tilbake i sitt favorittøy og vi gleder oss stort til fortsettelsen!