Craft ambassadør Cathrine Back

Med stolthet ønsker vi å presentere Cathrine Back som ambassadør for Craft. Cathrine er godt kjent som en personlig trener som tilbyr alt fra treningstimer online til gruppetreninger utendørs. Cathrine er en stor tilhenger av å bruke nærmiljøet som arena for fysisk aktivitet. Alle aktivitetene hun tilbyr foregår midt i sentrum av Fredrikstad, noe som har vært en klar påvirkning for navnevalget Aktivitet i sentrum!

Hvem er Cathrine Back?

Cathrines karriere innen treningsbransjen startet i 1998 og siden den gang har hun vært innom flere velkjente treningssentre. Hun er godt utdannet som både kostholdsveileder, personlig trener og har i tillegg årsstudium i grunnleggende medisin og i grunnleggende ernæring.

Visjon.

Cathrine lever etter "litt av alt" prinsippet der fokuset er å finne den rette balansen mellom intens trening, hverdagsaktivitet, kosthold og hvile. I tillegg er hun svært opptatt av å ha et godt samarbeid og god kontakt med utøverne under selve aktivitetene, uansett om det er en personlig treningstime eller en gruppetime.

CathrineBack
Foto: Cathrine Back, 2021.

Aktivitet i sentrum.

For snart fem år siden startet Cathrine "Aktivitet i sentrum", med base midt i Fredrikstad hvor hun både bor og jobber. Det startet med gruppetimer utendørs og som personlig trener, i tillegg til andre årlige arrangementer som blant annet "Wellness Weekend".
Da koronaen slo til i mars 2020 gikk hun "all inn" med online-trening - og dette har hun fortsatt med siden den gang.

Vi i Craft beundrer Cathrines arbeidsvilje og hennes evne til å se muligheter. Fra sin egen stue kjører hun online-timer med livesending via Facebook (når hun ikke jogger rundt i sentrum). Med Craft fra innerste til ytterste plagg holder Cathrine både varmen, formen og looken!

CathrineBack2Foto: Cathrine Back, 2021.

Vi er stolte over at Cathrine - med sin kunnskap og brede erfaring - ønsker å være ambassadør for Craft.

Magnus Moan som ambassadør for Craft!15.12.2020 15:27:04 CET | Pressemelding

Det er med stor glede vi ønsker Magnus Moan velkommen tilbake som ambassadør for Craft. Den tidligere kombinertløperen har lagt bak seg en imponerende idrettskarriere. Etter at han la opp som toppidrettsutøver i 2019, har han kommet seg ut i arbeidslivet og har i senere tid også vært å se i blant annet tv-programmet "Mesterens mester". Nå er Magnus endelig tilbake i sitt favorittøy og vi gleder oss stort til fortsettelsen!

Ultraløper som ambassadør for Craft17.11.2020 13:43:40 CET | Blogginnlegg