Cortus Energy återupptar körning av Milstolpe 3 (MS3) efter justering av pyrolysreaktorn

Efter att det första viktiga steget av 24h integrerad körning passerats med goda resultat i processen, avbröts körningen på grund av problem i pyrolysen. Pyrolysen är nu modifierad och återstart av körning har startat.

MS3 innebär integrerad drift i 7 dygn (168 h) utan avbrott och att producera trycksatt syngas. Vi kommer att informera med separata PM när vi passerat 72h och 168h samt vid eventuella längre avbrott.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Håkan Sigfridsson, VD
www.cortus.se

Om Cortus Energy
Cortus Energy AB utvecklar och marknadsför den unika WoodRoll®-tekniken vilken förgasar biomassa på ett nytt innovativt sätt som resulterar i en rad unika fördelar gentemot all annan befintlig förgasningsteknik. Med den patenterade WoodRoll®-tekniken kan Cortus Energy erbjuda gröna energilösningar för kraft-, industri- och transporttillämpningar. WoodRoll® har stor bränsleflexibilitet, vilket innebär att processen kan utnyttja lågvärdiga förnybara bränslen utan att kompromissa med processprestanda. Cortus Energy har idag två WoodRoll® anläggningar, en testanläggning i Köping sedan 2011 och en kommersiell anläggning i Höganäs med planerad uppstart 2022.

Cortus Energys aktier är upptagna till handel på Nasdaq First North Growth Market. Mangold Fondkommission AB, e-post: ca@mangold.se, 08-503 015 50, är bolagets Certified Adviser.

Cortus Energy restart Milestone3 (MS3)after adjusting the pyrolysis reactor

After the first important stage of 24 hours integrated operation completed, with good process data results, the operation was interrupted due to problems with the pyrolysis. The pyrolysis is now modified and testing is restarted.

MS3 means integrated operation for 7 days (168 h) without interruption and producing pressurized syngas. We will inform in separate memos when we have passed 72h and 168h as well as in case of any longer interruptions.

Sincerely,

Håkan Sigfridsson, CEO

PubMatic Executive Peter Barry Promoted to Global Role of VP Addressability2.12.2021 22:00:00 CET | Press release

Barry to relocate to New York to lead PubMatic’s audience data business NO-HEADQUARTERS/REDWOOD CITY, Calif., Dec. 02, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- PubMatic (Nasdaq: PUBM), a sell-side platform that delivers superior outcomes for digital advertising, today announced it has appointed Regional Director, Australia and New Zealand & Head of Audience, APAC, Peter Barry to a global role, naming him VP of Addressability. Barry, who joined the company in 2016, will relocate from Sydney to New York for the new role. He will provide overall leadership across multiple cross functional teams and lead efforts with publishers to ensure they monetise their inventory and drive better outcomes for advertisers and data partners. Barry has been responsible for rolling out the company’s Addressability Suite across APAC, and working with leading data and identity partners in the region. PubMatic’s Addressability Suite includes Audience Encore, which enables data companies, publishers, and advertisers to buy an