Coops medeiere får billigere reiser

Coop har inngått et samarbeid med Ving, som sikrer Coops medeiere billigere reiser.

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 350 reisemål i over 50 land. Ving arrangerer charterreiser og fleksible pakkereiser med rutefly, og tilbyr i tillegg flybilletter og hotellovernattinger for de som vil reise på egen hånd.

- Vi er veldig positive til samarbeidet med Coop og gleder oss til å kunne tilby deres 1,7 millioner medeiere gode priser på reiser, sier informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff.

Geir Jostein Dyngeseth, organisasjons- og medlemsdirektør i Coop Norge, forteller at en medlemsfordel på reiser har vært etterspurt av Coops medeiere i lengre tid.

- Vi jobber kontinuerlig med å tilby våre medeiere medlemsnytte både internt i Coop og gjennom samarbeidsavtaler med eksterne aktører. Medlemsfordel på reise kom på en klar førsteplass da vi spurte medeierne våre hva de ønsket seg. Vi kontaktet derfor en rekke pakkereisetilbydere i Norge, og Ving var den aktøren som kunne gi det beste tilbudet til Coops medeiere.

Coops medeiere vil få 600 kroner i rabatt på deres reise når den bestilles på coop.no/ving, og kontantrabatten kommer i tillegg til eventuelle kampanjer og prisavslag som kjøres av Ving. For å markere den nye avtalen blir det gitt dobbel rabatt på 1 200 kroner for reiser i perioden 1. mai til 30. september som bestilles mellom 20. januar og 23. februar.

- Nordmenn elsker å reise, og nå vil Coops medeiere alltid få den beste prisen i det norske markedet fra Ving. Vi er svært glade for å ha fått på plass en samarbeidsavtale med Ving, sier Dyngeseth.