Consolvo ISO-sertifisert innen kvalitet og miljø

- ISO-sertifisering dokumenterer overfor våre kunder og omverden at vi har gode kvalitetssystemer og rutiner for både produksjon og miljøledelse, sier Fredrik Røtter, adm. direktør i Consolvo.

Sertifiseringen gjelder selskapets ledelsessystem innenfor kvalitet (ISO 9001:2015) og miljøstyring (ISO 14001:2015). Dette innebærer at prosessene blir jevnlig kontrollert for å sikre at standardene følges og selskapet har rutiner for kontinuerlig forbedring og for å minimere sitt miljøfotavtrykk.

-«Solide løsninger» er vårt motto og ISO-sertifiseringen dokumenterer overfor våre kunder og medarbeidere at vi har et godt og gjennomarbeidet ledelsessystem med rutiner for systematisk og kontinuerlig forbedring. Sertifiseringen i disse ledelsesstandardene er viktig for å videreføre våre gode prosesser og verdier til beste for våre kunder og samarbeidspartnere, sier Fredrik Røtter.

-Gjennom det systematiske forbedringsarbeidet vårt innenfor HMS, kvalitet og ytre miljø, får vi involvert medarbeiderne og kontraktspartnerne våre. Dette vil gjøre oss bedre i alle ledd og øker konkurransekraften vår i et krevende marked, sier Gjermund Moen, HMS og kvalitetssjef i Consolvo.

Fakta om Consolvo

Consolvo er en landsdekkende entreprenør innenfor rehabilitering og vedlikehold av konstruksjoner som bruer, bygninger, fasader på boliger og industribygg, tunneler, bane, parkeringshus, skip, kaier og kraftanlegg.

Selskapet er en del av AF Gruppen og har en omsetning på om lag 500 millioner kroner og 300 medarbeidere.

www.consolvo.no