Colosseum Tannlege bygger ny klinikk i Kristiansund

Norges største tannlegekjede satser i Møre og Romsdal.

Foto: Colosseum Tannlege

Fantastisk lokasjon

Med utsikt over havet i Kristiansund åpner Colosseum Tannlege en splitter ny og moderne klinikk som skal stå klar torsdag 1. september 2022.

Kvalitet og kundeservice er helt sentralt i Colosseum Tannlege.Vår nye klinikk i Kristiansund vil tilby bred kompetanse med flere dyktige fagfolk på ett sted. Sammen med våre klinikker i Molde og Ålesund, vil befolkningen i Møre og Romsdal få et unikt tannhelsetilbud, sier Mia Grundstrøm, administrerende direktør i Colosseum Tannlege.

Colosseum Tannlege har på nåværende tidspunkt omtrent 60 klinikker fordelt fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. I Møre og Romsdal er allerede Colosseum til stede i blant annet Molde, Ålesund og Sykkylven.

En toppmoderne klinikk
Tre lokale tannlegeklinikkene i Kristiansund vil bli med inn i de nye lokalene og bli en del av Colosseum Tannlege.

Den nye klinikken bygges i nydelige forhold ved vannet i Kristiansund. Klinikken blirpå hele 400m2 med totalt syv behandlingsrom. Åpningen er foreløpig estimert i september måned.

Behandler og pasient