Color Line vinner av Grand Travel Award 2019

Beste rederi 2019 med trafikk til og fra Norge

I midten, Frode Hansen, kommersiell direktør i Color Line sammen med de andre prisvinnerne.

På årets Grand Travel Award-seremoni ble Color Line utropt som vinner i kategorien «Beste rederi 2019 med trafikk til og fra Norge». Andre nominerte rederier var blant annet DFDS, Stena Line og Fjord Line.

Kommersiell direktør Frode Hansen mottok prisen på vegne av rederiets 2300 engasjerte ansatte. Hansen fremhevet i takketalen Color Lines sterke posisjon i internasjonal nærskipsfart og tydelig ansvar for satsning på miljø. I tillegg til utstrakt bruk av landstrøm og renseteknologi på skipene, er selskapet nå i ferd med å bygge verdens største og miljøvennlige plug-in Hybrid-ferje ved Ulstein verft i Ulsteinvik. Skipet skal settes i drift på strekningen Sandefjord – Strømstad sommeren 2019.

Hansen rettet også en takk til alle som stemte på oss og ikke minst til alle Color Lines dyktige medarbeidere og den fantastiske jobben de gjør hver dag.

Color Line er eneste rederi i den internasjonale passasjer- og godstrafikken til og fra Norge med skip i norsk register, norsk eierskap og norsk hovedkontor.

Color Line – Oppstarten av Color Hybrid utsatt til 16. august5.8.2019 15:39:31 CESTPressemelding