CLMD og Tungevaag har teamet opp på deres nye singel «DANCE»!

Produsentene CLMD og Tungevaag har teamet opp på deres nye singel «DANCE», som slippes 18. oktober via Universal Music Norway.

Med en høy-energisk, feel-good dose av dansete pop, kombinerer «DANCE» drivende piano og store blåseinstrumenter. Teksten som oppfordrer til å droppe den kjedelige A4-hverdagen og hive seg ut på dansegulvet.

CLMD har oppnådd internasjonal suksess med flere av hans tidligere låter, inkludert den siste singelen «Trouble» som i dag har over 11,5 millioner streams på Spotify og blitt listet på store globale radiokanaler som BBC Radio One, Sirius XM, Kiss FM og Capital FM.
Martin Danielle Bjercke, som er hans egentlig navn, har opparbeidet flere platinatroféer i Norge og bygd opp en utrolig katalog av både originale produksjoner, «re-works» og remikser for fans av blant annet Bruno Mars, Estelle, Nervo og Arty.

Tungevaag som har oppnådd samme suksess i sitt hjemmeland, slapp debutsingelen «Samsara», som var et samarbeid med svenske Raaban. Låten toppet listene i Finland og nådde #2 på Spotify. Tungevaag og Raaban ble i fjor nominert i kategorien «Best Norwegian Act».

«DANCE» er allerede blitt spillelistet på både NRK mP3 og NRK P3.

Ny musikk fra U2, Beck, Lewis Capaldi og den norske filmmusikken til Frost 2.22.11.2019 12:33:20 CETPressemelding

U2 og A.R Rahman slipper ny låt "Ahimsa" TIX gjør aldri noe halvveis - velkommen til en legendarisk fest på Sentrum Scene! Rammstein-vokalist Till Lindemann og Peter Tägtgren er i dag klare med sitt andre album F & M. Albumet følger opp debuten Skills in Pills fra 2015, og inkluderer tidligere utgitte "Steh auf", "Ich weiß es nicht" og "Knebel", samt nye "Frau & Mann". "The second record sounds better!" sier Tägtgren. "Seriously, we've just taken the next step. “F & M” comes across as a self-contained body of work and has more weird twists and turns, but there’s also influences here from the worlds of Rammstein and Pain. For us, the album is very complete." Lindemann fortsetter: "For some people, it may appear schizophrenic, but we want to try everything." Den norske filmmusikken til Frost 2 er ute i dag! Lisa Stokke, May Kristin Krispersen, Thorbjørn Harr og de andre er tilbake i sine roller. Det norske koret Cantus har også denne gangen bidratt til både den norske og den internasjona

Frozen 2 soundtrack slippes i dag!15.11.2019 13:01:00 CETPressemelding

Walt Disney Animation Studios` kommende spillefilm “Frozen 2” har et fantastisk soundtrack som inkluderer sanger fra Oscar og Grammy-vinnende låtskrivere som Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, samt originalspor fra Grammy-nominerte Christophe Beck og artister som Panic! At The Disco, Kacey Musgraves og Weezer. Det norske koret Cantus er også med på soundtracket. «Frozen 2» er oppfølgeren til «Frozen» fra 2013 som er den mest innbringende animasjonsfilmen gjennom tidene. Filmen vant Oscar-pris for årets beste animerte spillefilm, og filmens ikoniske sang, «Let It Go», med musikk og tekster av Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, vant også en Oscar for beste film-musikk. «Frozen 2» soundtrack slippes 15.november 2019 klokken 16:00. Filmen har premiere på kino i Norge 25.desember. Tracklist: 1. “All is Found” – performed by Evan Rachel Wood 2. “Some Things Never Change” – performed by Kristen Bell, Idina Menzel, Josh Gad and Jonathan Groff 3. “Into the Unknown” – performed by Idin