CLMD og Tungevaag har teamet opp på deres nye singel «DANCE»!

Produsentene CLMD og Tungevaag har teamet opp på deres nye singel «DANCE», som slippes 18. oktober via Universal Music Norway.

Med en høy-energisk, feel-good dose av dansete pop, kombinerer «DANCE» drivende piano og store blåseinstrumenter. Teksten som oppfordrer til å droppe den kjedelige A4-hverdagen og hive seg ut på dansegulvet.

CLMD har oppnådd internasjonal suksess med flere av hans tidligere låter, inkludert den siste singelen «Trouble» som i dag har over 11,5 millioner streams på Spotify og blitt listet på store globale radiokanaler som BBC Radio One, Sirius XM, Kiss FM og Capital FM.
Martin Danielle Bjercke, som er hans egentlig navn, har opparbeidet flere platinatroféer i Norge og bygd opp en utrolig katalog av både originale produksjoner, «re-works» og remikser for fans av blant annet Bruno Mars, Estelle, Nervo og Arty.

Tungevaag som har oppnådd samme suksess i sitt hjemmeland, slapp debutsingelen «Samsara», som var et samarbeid med svenske Raaban. Låten toppet listene i Finland og nådde #2 på Spotify. Tungevaag og Raaban ble i fjor nominert i kategorien «Best Norwegian Act».

«DANCE» er allerede blitt spillelistet på både NRK mP3 og NRK P3.

Frozen 2 soundtrack slippes i dag!15.11.2019 13:01:00 CETPressemelding

Walt Disney Animation Studios` kommende spillefilm “Frozen 2” har et fantastisk soundtrack som inkluderer sanger fra Oscar og Grammy-vinnende låtskrivere som Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, samt originalspor fra Grammy-nominerte Christophe Beck og artister som Panic! At The Disco, Kacey Musgraves og Weezer. Det norske koret Cantus er også med på soundtracket. «Frozen 2» er oppfølgeren til «Frozen» fra 2013 som er den mest innbringende animasjonsfilmen gjennom tidene. Filmen vant Oscar-pris for årets beste animerte spillefilm, og filmens ikoniske sang, «Let It Go», med musikk og tekster av Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, vant også en Oscar for beste film-musikk. «Frozen 2» soundtrack slippes 15.november 2019 klokken 16:00. Filmen har premiere på kino i Norge 25.desember. Tracklist: 1. “All is Found” – performed by Evan Rachel Wood 2. “Some Things Never Change” – performed by Kristen Bell, Idina Menzel, Josh Gad and Jonathan Groff 3. “Into the Unknown” – performed by Idin

Nyhetsbrev fra Universal Music15.11.2019 08:36:35 CETPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev: Ny singel fra Billie Eilish "everything i wanted" Superstjernene Swift og Mendes slår seg sammen på ny versjon av "Lover" Astrid S annonserer “Astrid_S: World Tour Part One” Larsiveli tar det tilbake til Gjeddehjerte-tidene Jessie Reyez slipper låta "Crazy", som er en cover av Willie Nelson/Patsy Cline-slageren fra 1961. Denne, i likhet med "Far Away", er med på debutalbumet som slippes i 2020. Tory Lanez er i dag ute med Chixtape 5, hvor han har remikset de gode gamle klassikerne fra 2000 tallet som Snoop Doog, T-Pain, Lil Wayne, Jagged Edge, The-Dream og Mya for å nevne noen. Marshmello slipper ny singel, og tar denne gang en litt mer alternativ retning med låten "Tongue Tied" med YUNGBLUD og blackbear. Se videoen HER. I forbindelse med det kommende Vin og Rap 2-albumet, slipper Djoy sin første singel "En ting". På den lekne afropop-låten har han fått med seg Wavy Marley fra den populære duoen Snow Boyz. Etter stor suksess med remaken av låten "Al