CHC Helicopter Service

CHC forlenger kontrakten med Aker BP

CHC Group har signert en to års kontraktsforlengelse med Aker BP om flyvninger til og fra Valhall.

- Jeg er glad for at Aker BP har valgt oss til sine flyvninger til og fra Valhall. Vi har vært deres helikopterpartner siden oppstarten av produksjonen i 1982, og vi setter stor pris på å få fornyet tillit, sier Mark Abbey, CHC Regional Director Europe, Middle East and Africa (EMEA).

- Som den ledende helikopter tjenesten i Norge, gjør dette oss i stand til å fortsette å bygge videre på vår femti år lange traidisjon på norsk sokkel, sier Abbey.

Kontrakten varer til september 2021. CHC vil benytte to AS332L maskiner i operasjonen. Den ene vil være lokalisert offshore på Valhall PH plattformen og den andre vil ha Sola som base.

Vi jobber aktivt med å fortsette legge nye kapitler til historien vår i Europa, Midt-Østen, hvor vi operer så langt vest som Irland, så langt Sør som Guinea og så langt øst som Kazakhtan, sier Karl Fessenden, president og CEO i Canadabaserte CHC Helicopter.

MEDIA/MORE INFORMATION
Sue Fay
Director, Communications - EMEA
+44 (0)7796444762
Sue.Fay@chcheli.com

Communications@chcheli.com

Om CHC Helicopter Service

CHC Helicopter Service
Flyplassvegen 250
4055 Stavanger Lufthavn

About CHC

For more than 70 years, CHC Helicopter has provided safe, reliable, cost-effective helicopter service in some of the most remote and challenging environments around the world. With extensive experience transporting customers in the oil and gas industry, supporting search-and-rescue and EMS contracts, and providing maintenance, repair and overhaul services, our dedication to safety and reputation for quality and innovation help our customers reach beyond what they thought possible. Visit www.chcheli.com for information.

Følg pressemeldinger fra CHC Helicopter Service

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra CHC Helicopter Service på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra CHC Helicopter Service