by:Larm-aktuelle Ka2 er i dag ute med deres ærligste låt hittil

Sonny Alven og Didrik Thulin står bak den mystiske duoen Ka2

Sonny Alven og Didrik Thulin står bak den mystiske duoen Ka2. De fikk fort oppmerksomhet for den sinnsykt catchy låten ”danser med tjommi” som fikk alle til å danse. Ka2 har spilt mye i det siste, både som live-gruppe og som DJ-duo, i høst solgte de ut USF Verftet i Bergen og stilte opp med et mega-show på John Dee i Oslo. De spilte også på store festivaler som Findings og Palmesus for å nevne noen. Ka2 har også store deler av soundtracket til Behind The Scenes-materialet til den nye norske serien Ragnarok som man kan se på Netflix.

I slutten av februar kan du se de opptre på by:Larm-festivalen kl. 00.00 på Ingensteds fredag den 28. februar, og vi kan love at det blir en av festivalens høydepunkter om man liker å danse. I dag slipper Ka2 singelen smelter som er den kanskje den mest ærligste og åpne låten Ka2 har sluppet hittil. Den handler om å kjenne at man ikke rekker til, på overflaten virker alt fint, men på innsiden kjennes det ut som en storm.

Bon Jovi med ny låt og politisk album21.2.2020 18:05:00 CETPressemelding

Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye låten "Limitless". "Limitless" er første smakebit ut fra deres kommende album Bon Jovi 2020 som slippes 15. mai og oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Dette er gruppas 15. studioalbum med en tittel som refererer til årets valg i USA og et cover som viser en ettertenksom Jon Bon Jovi gjemt bak solbrillene foran justisdepartementet. Albumet inneholder 10 låter og tar opp aktuelle og tøffe temaer som blant annet våpenlov, krigsveteraners problemer, rasisme, politikk og betydningen av familie. Som Jon selv sier om albumet: "It encompasses life, love and loss". TRACKLISTE: 1. Beautiful Drug 2. Unbroken 3. Limitless 4. Luv Can 5. Brothers In Arms 6. Story Of Love 7. Lower The Flag 8. Let It Rain 9. Shine 10. Blood In The Water

Nyheter fra OnklP, Halsey, Taylor Swift, Bon Jovi med flere21.2.2020 09:55:06 CETPressemelding

Astrid S annonserer samarbeid med Brett Young Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye singelen "Limitless". Låten oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Carly Rae Jepsen spiller konsert på Sentrum Scene i kveld. Hennes siste album «Dedicated» fikk veldig gode anmeldelser hos publikasjoner som Pitchfork, The Guardian, The Fader og NME. Nye singelen “Superblood Wolfmoon” fra Pearl Jams sitt neste album ble sluppet på tirsdag. Bandet annonserte singelen via sin app, der fans kan høre en liten del av sangen ved å rette mobiltelefonen mot månen. Albumet Gigaton slippes 27. mars. "Always Tomorrow" er fjerde album fra LA-duoen Best Coast bestående av Bethany Cosentino og Bobb Bruno – deres første siden California Nights fra 2015. Albumet er produsert av Justin Meldal Johnsen (Beck, Air, M83) og mikset av Alan Moulder og Rich Costley (The Jesus And Mary Chain, Beach House, Fiona Apple). Bandet turnerer i USA denne våren før de gjør tre konserter i UK. På onsdag slapp Emily B