by:Larm-aktuelle Ka2 er i dag ute med deres ærligste låt hittil

Sonny Alven og Didrik Thulin står bak den mystiske duoen Ka2

Sonny Alven og Didrik Thulin står bak den mystiske duoen Ka2. De fikk fort oppmerksomhet for den sinnsykt catchy låten ”danser med tjommi” som fikk alle til å danse. Ka2 har spilt mye i det siste, både som live-gruppe og som DJ-duo, i høst solgte de ut USF Verftet i Bergen og stilte opp med et mega-show på John Dee i Oslo. De spilte også på store festivaler som Findings og Palmesus for å nevne noen. Ka2 har også store deler av soundtracket til Behind The Scenes-materialet til den nye norske serien Ragnarok som man kan se på Netflix.

I slutten av februar kan du se de opptre på by:Larm-festivalen kl. 00.00 på Ingensteds fredag den 28. februar, og vi kan love at det blir en av festivalens høydepunkter om man liker å danse. I dag slipper Ka2 singelen smelter som er den kanskje den mest ærligste og åpne låten Ka2 har sluppet hittil. Den handler om å kjenne at man ikke rekker til, på overflaten virker alt fint, men på innsiden kjennes det ut som en storm.

Kjærlighet for Sigrid Undset - S1sco teamer opp med Yomi31.7.2020 10:00:00 CESTPressemelding

Etter å ha skapt bølger og satt navnet sitt på kartet med “Versace Medusa” som nylig rundet en million avspillinger på Spotify, “San Siro”, “Paco Rabanne” og sist med NALO på “Capoeira”, returnerer den mystiske Stovnergutten i dag med “Sigrid Undset”. På laget har han fått med seg enda en Stovnergutt og kompis, Yomi. - "Yomi er min lillebror fra hooden! Det var ikke et spørsmål at vi måtte i studio sammen, men heller snakk om riktig tidspunkt. Under locked-down perioden tok vi en session med Pacify og klarte å lage «Sigrid Undset». Låta handler om kjærligheten for Sigrid. En ærlig og reflektert banger. "Mens de tenkte på designers og tråkket i Chanel, putta hodet mitt i alt for å paye mammas gjeld" - S1sco HØR "SIGRID UNDSET" HER - “Som man hører i sangen så møtte jeg S1sco når jeg var 10. Når jeg først hørte at han drev med musikk var det bare et spørsmål om tid før vi skulle lage noe. Det du hører på nå er lyden av Stovner. Stovnersound. SS” - Yomi Om S1sco: 21-åringen fra Stovner, s

CLMD slipper sommerlåten "Sailboat"!31.7.2020 08:00:00 CESTPressemelding

CLMD hadde et fantastisk 2019 da han slapp fjorårets store hit «DANCE» som nå har bikket imponerende 45 millioner streams i Spotify. Med en katalog bestående av hits som «Trouble», «DANCE» og «Be Happy» har han blitt omtalt som ‘‘Norway's Finest’’ av den legendariske DJ-en og radioverten Pete Tong fra BBC Radio 1. CLMD er et levende bevis på at ingenting trumfer hardt arbeid og stadig utvikling, og at han selv ti år etter debuten kan være relevant hver eneste fredag og lørdag, år etter år. Nå er han aktuell med låta «Sailboat» som slippes 31. juli. CLMD sier følgende om låta: «Sailboat» fanger følelsen du får når du vet at du har møtt den rette! Hvordan en person kan få deg til å føle deg fri og uthvilt som en seilbåt på havet på en perfekt sommerdag». Bak artistnavnet CLMD finner vi Martin Danielle, og han har i takt med suksessen blitt et kjent ansikt, både som produsent og TV-personlighet. Mentorrollen i «The Voice» satte ham på kartet for et nytt publikum, uten at det har tatt fra

Taylor Swift overrasket alle med nytt album24.7.2020 16:05:01 CESTPressemelding

Taylor Swift overrasket i dag fansen med albumet «folklore», som er hennes åttende studioalbum så langt. Albumet består av 16 spor, er skrevet og spilt inn under karantene, og er produsert av Aaron Dessner (The National) og Jack Antonoff (Bleachers, Fun). Swift skriver dette om sitt nye album på Twitter: “In isolation my imagination has run wild and this album is the result. I’ve told these stories to the best of my ability with all the love, wonder, and whimsy they deserve. Now it’s up to you to pass them down. folklore is out now.” Taylor Swift Taylor Swift slapp også en video til albumsporet «cardigan», som hun har regissert selv. Bon Iver er med som albumets eneste featureartist, på den nydelige låten exile.

Seeb slipper første del av albumet "Sad in Scandinavia"!24.7.2020 11:37:54 CESTPressemelding

Det unike lydbildet fra den nyskapende produksjonsduoen Seeb har ført til at musikken deres blir hørt og elsket av millioner av mennesker over hele verden. Duoen bestående av Simen Eriksrud og Espen Berg har jobbet med noen av de største navnene innen musikk, noe som har markert dem som noen av de mest etterspurte produsentene i verden. I 2016 slo Seeb igjennom med en remiks av Mike Posners "I Took A Pill In Ibiza", som ble den nest mest spilte sangen globalt det året og førte til en Grammy-nominasjon i kategorien «Song of the Year». Fra de startet opp for 5 år siden har Seeb sine låter blitt streamet milliarder av ganger. Med låter som “Drink About”, “Rich Love” og “Breathe” har de klart å oppnå en internasjonal suksess få artister kan matche. Nå tar de den innovative signaturblandingen av melankoli og eufori til neste nivå med det todelte albumet «Sad in Scandinavia». Første del av albumet er ute 24. juli. Seeb om første del av albumet: «Vi er veldig glade for å presentere «Sad in Sc

Lido er ute med ny singel og astronomisk musikkvideo17.7.2020 07:00:00 CESTPressemelding

Den anerkjente artisten Lido er aktuell med sin nye singel “Rise”, og slipper samtidig tilhørende musikkvideo. Dette er den tredje singelen fra det kommende albumet «Peder» som er ventet til høsten, og “Rise” er Lido sin personlige favoritt fra albumet. Musikkvideoen er inspirert av Lidos egenskrevne barnebok “A Boy On A Spaceship”. Se den her! - «Rise’ er en av mine favoritter fra mitt neste album ‘Peder’. Låten handler om å danse med soloppgangen og lure på om den personen du danser sammen med er for god til å være sann. “How do you caption the big picture? Who do you follow when your phone dies?”. Låten ble spilt inn mens solen gikk opp tidlig (eller sent) en morgen i Los Angeles og jeg får den samme følelsen hver gang jeg hører låten.» -Lido Bak artistnavnet Lido finner vi den LA baserte produsenten, sangeren, låtskriveren og multiinstrumentalisten Peder Losnegård. Han kommer opprinnelig fra Tysvær i Rogaland og oppdaget musikk tidlig, da han som barn ble introdusert for farens lid