by:Larm-aktuell duo teamer opp med Nordens råeste MMA-utøver

VIKING_DEATH_TRAP.EXE med Jack Hermansson

Moldes egne VIKING_DEATH_TRAP.EXE gjør noe som aldri har blitt gjort i Norge før. De har gjort et musikalsk samarbeid med Nordens og Norges råeste MMA-utøver, Jack ”The Joker” Hermansson, som vil få gjenklang på verdensbasis.

"BÆNG_RETT_I_BRYNE" tar et dypt dykk i hodet til en profesjonell fighter før og under en match med grisebank i buret. Samarbeidet har allerede blitt en snakkis i USA, da det er mye snakk og spenning rundt hvem som blir Jacks neste motstander i UFC-buret - forklart i gårsdagens VG-sak.

Jack Hermansson har en imponerende statistikk under beltet og er rangert blant de ti beste i sin vektklasse i UFC. Nå har han valgt å samarbeide med de anonyme gutta i VIKING_DEATH_TRAP.EXE, som har resultert i en hard, norsk trap-låt.

Den svært produktive maskerte duoen har utgitt seks singler på under ti måneder. Deres ekstreme lydbilde og kompromissløse tekster har tiltrukket en aktiv følgerskare som har sørget for at samtlige utgivelser har fått marinere på viral-listen til Spotify.

VIKING_DEATH_TRAP.EXE kan oppleves live på by:Larm 2020.

VIKING_DEATH_TRAP.EXE med Jack Hermansson

Nyheter fra Justin Bieber, Billie Eilish, Astrid S, Mio x Nick Strand, Halsey og flere14.2.2020 12:29:22 CETPressemelding

God fredag! Nye datoer for "Astrid_S:World tour part one" Billie Eilish er i dag ute med tittel låten til den kommende James Bond-filmen Endelig nytt album fra Justin Bieber, Changes Joe Hisaishi slipper best-of album og 30(!) album fra katalogen digitalt Mio x Nick Strand samarbeider med ny låt, promise Sam Smith med Stargate-produsert låt 22 år gamle Isak Danielson slapp i dag “I Don’t Need Your Love”. Låten blir å finne på hans kommende album som også vil inneholde “Part of Me”. Isak legger ut på turne i Skandinavia med start 10. mars, men før det spiller han to konserter på by:Larm i Oslo i slutten av februar. Sabrina Carpenter er tilbake med ny låt og musikkvideo. “Honeymoon Fades” er første nye låt fra Sabrina siden albumet Singular Act II fra 2019. Hun er også å se i Netflix-serien Tall Girl. Migos er ute med låten "Give No Fxk", et samarbeid med Travis Scott og Young Thug. De har også sluppet merch til låten, som man kan få tak i her. Britiske HRVY er i dag ute med singelen “ht

Endelig nytt album fra Justin Bieber14.2.2020 10:00:41 CETPressemelding

Justin Bieber slapp i dag «Changes», som er den kanadiske superstjernens femte studioalbum. Han har fått med seg artister som Post Malone, Travis Scott, Quavo, Lil Dicky, Kehlani og Clever og albumet er produsert av blant andre Poo Bear, Boi 1da og Louis Bell. «Changes» inneholder låtene «Yummy» og «Intentions», som til sammen har blitt streamet over 500 millioner ganger, og som har gjort at han igjen har blitt den mest populære artisten på Spotify globalt. Han har også gitt fansen et unikt innblikk i arbeidet med albumet via dokuserien «Justin Bieber: Seasons» på Youtube. Det er nesten fem år siden Biebers slapp albumet «Purpose», som gikk rett til topps på den norske albumlista. Albumet, som inneholdt låter som «Sorry» og What Do You Mean», har blitt streamet over 150 millioner ganger bare i Norge. I løpet av karrieren har kanadieren blitt streamet over 50 milliarder ganger på verdensbasis.