Bruce Springsteen slipper «Ghosts»

Bruce Springsteen slipper «Ghosts» fra sitt nye album Letter To You, ute 23. oktober via Columbia Records.

Foto: Danny Clinch

Singelen kommer sammen med en musikkvideo som inkluderer klipp av the E Street Band i studio, samt gamle bilder fra Springsteens tidlige år som musiker i lokale band, som The Castiles. «Ghosts» ble spilt inn live med the E Street Band i Springsteens hjemmestudio, det resulterte i et lydbilde som komplementerer de karriere-omspennende konsertopptakene som også vises i den Thom Zimny-regisserte videoen.

Hør «Ghosts» og se her: https://brucespringsteen.lnk.to/GhostsPS

Pre-order Letter To You her: https://brucespringsteen.lnk.to/LTY-POPS

– «Ghosts» is about the beauty and joy of being in a band, and the pain of losing one another to illness and time. «Ghosts» tries to speak to the spirit of the music itself, something none of us owns but can only discover and share together. In the E Street Band, it resides in our collective soul, powered by the heart, sier Springsteen om slippet.

«Ghosts» er andre låt ut fra Letter To You, som er Springsteens 20. studioalbum. Dette er første gang han spiller med the E Street Band siden The River-turnéen i 2016. Albumet er produsert av Ron Aniello sammen med Bruce Springsteen, mikset av Bob Clearmountain og mastret av Bob Ludwig.

For mer informasjon, klikk her:

www.brucespringsteen.net

www.facebook.com/brucespringsteen

www.twitter.com/springsteen

www.instagram.com/springsteen

Foto: Danny Clinch

Turab + Ane Brun = Sant15.10.2020 10:00:00 CESTPressemelding

Fredag 16. oktober slipper Turab låten «Nesten Hjemme» sammen med Ane Brun. Et uforventet samarbeid som kommer til å snike seg rett inn blant dine favoritter i høst. Med hjelp fra produsentene TRXD og et sample av Ane Brun sin «Du gråter så store tåra» fra en livekonsert på YouTube er produksjonen det perfekte bakteppet for Turab sin ærlige låtskriving. - «Nesten Hjemme» handler om å finne et hjem i seg selv, i mennesker og steder man drar og besøker gjennom livet sitt. Det er mange som kommer fra ødelagte hjem, og de på lik linje som alle andre fortjener å etablere et hjem for seg selv, og jeg mener det ikke finnes grenser på hva man kan definere som et «hjem». Det å føle tilhørighet der skoene dine tråkker, forteller Turab. - Jeg ble så positivt overrasket da jeg fikk tilsendt denne utrolig fine låten der deler av min «Du gråter så store tåra» helt naturlig blander seg med Turab sin stemme og melodi. Jeg blir glad av den, supplerer Ane Brun. «Nesten Hjemme» er tilgjengelig på alle pl

NorthKid slipper kjærlighetserklæring15.10.2020 08:00:00 CESTPressemelding

Hva om vi sier at det finnes en gjeng musikalske superhelter fra nord? Fem kompiser som minner om vinden som blåser gjennom trærne en høstkveld på vei til fest, om lykkefølelsen du får når favorittlåten settes på og alle sene kvelder du har danset vekk med gode venner. Disse superheltene er NorthKid. Med evner som strekker seg fra skamløs pop produksjon til fløyelsmyk vokal, er de en uredd gjeng som vil gi alt for at du skal være underholdt. Fredag 16. oktober slipper de sin nyeste singel «Still Here For You». En følsom låt som vil treffe deg rett inn i hjerterota, inspirert av kjærlighetssorg og tapte følelser. Den er skrevet av danske Max Ulver og Andreas Ringblom, kjent fra samarbeid med blant annet «Jesper Jenset», «Sonny Alven» og koreanske «Stray Kids». - Låten er en søt kjærlighetserklæring til eksen sin, som man kanskje ikke var så ferdig med som man trodde. Den handler om alle de følelsene man har etter å ha mista dama si, men så er kanskje hun mer ferdig med deg enn du er med

AC/DC er tilbake med ny musikk!7.10.2020 06:33:50 CESTPressemelding

AC/DC slipper sitt 17. studioalbum POWER UP fredag 13. november. Dette blir første gang siden 2014 at det legendariske bandet gir ut ny musikk. POWER UP kan forhåndsbestilles her. For å starte det hele, slipper de i dag sin nye singel «Shot In The Dark». På låten finner du besetningen Angus Young (hovedgitar), Brian Johnson (hovedvokal), Cliff Williams (bassgitar), Phil Rudd (trommer) og Stevie Young (rytmegitar), som igjen fyrer på alle plugger. For albumet er bandet gjenforent med produsent Brendan O’Brien, som satt i førersetet på Black Ice fra 2008 og Rock Or Bust fra 2015. Veldig gira for det neste tiåret, har AC/DC valgt ut tolv nye låter til albumet, som stolt holder på bandets signaturlyd og kraftige kjennetegn. POWER UP slippes digtalt, på CD og i deluxe-utgaver som vil vekke interessen til både samlere og ihuga fans. Den unike, limited edition deluxe POWER UP-boksen er den ultimate fanpakken. Trykk på knappen på siden av boksen og se AC/DC-logoen i neon lyse opp, samtidig som