Blomstrende samarbeid mellom to av Skandinavias raskest voksende artister; Sebastian Zalo og Olivia Lobato «Alle Roser»

Uten regnet finns ingen roser, og alle roser kommer med torner.

«Det klaffet fra start.»

Det spirer på tvers av landegrensene. I dag slipper Sebastian Zalo og det svenske stjerneskuddet Olivia Lobato;«Alle Roser».

Sebastian Zalo har allerede skapt unike relasjoner med lyttere gjennom musikken sin, med låter som «Kjære frykten min», «Lykkelig uten meg», «Babylon» og «Magi» og har både Spellemann- og P3Gull nominasjoner under beltet.

Som 18 år gammel har svenske Olivia hatt en av sommerens heteste låter i Skandinavia. Etter «Syrener» er hun nå med på «Alle roser» med Sebastian Zalo.
Låten er allerede listet på P3.

Sebastian og hans faste makker Gus Polden dro over til Stockholm og traff Olivia og produsent Joakim Buddee. Ting kom lett, det klaffet fra start.

Bare et par timer etter at de møttes, var strukturen på låten ferdig. Kaffetrakteren som kokte da de ble kjent, er med i lydbildet.

«Da vi kom inn i studio begynte Gus å spille piano, mens Joakim lagde kaffe. Vi tok det opp. Det er de litt rotete lydene du kan høre i bakgrunnen. Vi la det inn og brukte det på låta», sier Sebastian.

«Vi skrev låten på ett par timmar bara! Det va en lugn session och vi kom in i hjärtesorgens stämning fort, därmed den ledsamma texten»,sier Olivia

«Man elsker helt til man blir ødelagt eller dør».

«Alle Roser» handler om det å elske, sier Sebastian. Og fortsetter; «fordi det er det jeg tror vi alle mennesker instinktivt er innstilt på å gjøre; å finne noen å elske. Vi er avhengige av å kjenne at vi elsker noen. På godt og vondt. Man elsker helt til man blir ødelagt eller dør. Med å elske kommer det smerte, glede og alle følelser. Du kan ikke ta det ene og ikke det andre, du må hele pakka. Noen ganger har man lyst til å skru av, men det går ikke». Det er som alt annet i livet, det kommer med en eller annen pris».

Olivia forteller: «Det va kul att jobba med någon som inte pratar samma språk, då fick vi två ordförråd att jobba med. Norska är såå fint, så det va väldigt tacksamt».

Sebastian på sin side sier; Jeg føler med utrolig privilegert som får jobbe med Olivia. Hun er veldig ung, men samtidig så talentfull at jeg spår noe stort for henne.

18 år gamle Olivia Lobato fra Stockholm har tatt Norge med storm. Hun skriver smertefullt og drømmende om livet, og med sin fengslende sangstemme fikk Olivia tidlig et navn på TikTok. Allerede første gang hun gikk i studio for å skrive selv ble låten "Syrener" et faktum. En vakker, men samtidig melankolsk låt. «Syrener» har vært en av sommeren heteste låter og ligget på Spotify topp 5 både i Sverige og Norge.

Den svært karismatiske Hortensgutten Sebastian Zalo har siden definitive gjennombruddet i med debutalbumet RTRO//SPKT i 2020, befestet sin posisjon som en av landets mest spennende artister. Han har gjort minneverdige opptredener på steder som Stavern-, Slottsfjell- og Øyafestivalen, by:Larm, Lindmo, De Neste, Nitimen med KORK& P3 Live.
Han avsluttet et sterkt 2021 med «Magi», temalåten til NRKs julekalender.
I januar  2022 utga Sebastian EPen «Vi som skulle bli gamle menn», en hyllest til bestevennen Benjamin Ruud. I mai kom den personlige «Lykkelig uten meg», som har hatt et sterkt engasjement på TikTok, og i sommer «24 timer»som Sebastian slapp sammen med sin faste musikalske partneGus Polden.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra ACRAZE, Olly Murs, almost monday og Birte Slettevoll!7.10.2022 10:23:57 CEST | Pressemelding

Dagny er klar med sin nye singel Highs & Lows! Torine med ny singel; bitches get lonely Inn i skogen med Odd Nordstoga Kevin Boine tilbake med dønn ærlig låt! Fra å opptre på lokale utesteder til å selge ut konserter i løpet av et år, er historien til ACRAZE alt annet enn normal. Etter megasuksessen “Do It To It“ med Cherish, som har passert 10 milliarder totale streams, er ACRAZE tilbake med “Believe“, hvor han har hentet inspirasjon fra Fragmas store hit “Toca’s Miracle“ fra 2001. Olly Murs har den siste tiden vært i sentrum som vert for ITVs Starstruck hvor han har hjulpet publikum til å virkeliggjøre sine musikalske drømmer med hjelp fra Shania Twain, Ronan Keating og Beverley Knight. Etter Starstruck vendte han tilbake til den roterende stolen i The Voice hvor han dukket opp som mentor sammen med Anne-Marie, Sir Tom Jones og will.i.am, dette var hans femte sesong på showet. Men i artistverdenen har Murs vært utenfor radaren i over fire år. Debuten kom i 2010 og han har så langt ha

Torine med ny singel; bitches get lonely6.10.2022 15:27:49 CEST | Pressemelding

Fredag 7. oktober følger Torine opp med siste smakebit, “bitches get lonely”, fra sin kommende EP “UNHOLY”. I låten synger Torine om det å være ensom, eller å føle seg ensom i kjærligheten. Om singelen «bitches get lonely» sier Torine; “Alle jeg har datet bør egentlig høre på «bitches get lonely». Kanskje de da skjønner at det de oppfattet som avvisende og reservert bare er et skall jeg setter opp rundt meg for ikke å bli såret. Men så hjelper det ikke alltid heller, og selv om jeg virker sterk og kanskje til og med likegyldig, så blir jeg også ensom, gråter og savner noen å dele livet med. Noen vil nok si at jeg virker kald. Men du vet – bitches get lonely too – jeg bare roper ikke så høyt opp om det. I alle fall ikke før nå!” Torines debut-EP «UNHOLY» kommer senere i høst og Torine forteller at skriveprosessen, der mange negative følelser har blitt bearbeidet, har vært intens og krevende. Resultatet er en samling låter som gir utløp for hennes egne erfaringer og følelser, både fra op